لوازم یدکی استخر پیش ساخته

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28067

از {{model.count}}

intex 28067 portable pool ladder

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28067 از سری لوازم یدکی و جانبی ساخته شده برای استخر پیش ساخته می باشد، ارتفاع این محصول 132 سانتی متر، دارای 4 عدد پلکان، مناسب برای انواع استخر پیش ساخته می باشد. برای خرید نردبان استخر پیش ساخته از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28067 از سری نردبان استخر پیش ساخته های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس پس از تولید استخر پیش ساخته و ایزی ست، یک سری محصولات جانبی و یدکی برای این محصول نیز تولید کرد، تا کارکرد این محصول بهتر و استفاده از آن لذت بخش تر شود، اینتکس در داخل برخی از مدل استخر پیش ساخته های خود نردبان قرار می دهد و البته در برخی مدل ها به دلیل قیمت رقابتی و عدم نیاز نردبان استخر پیش ساخته قرار نمی دهد، اما ممکن است که در طول مدت استفاده از نردبان استخر پیش ساخته تان آسیب ببنیند و یا نیاز به دو نردبان برای استخرتان داشته باشید، می توانید از این نردبان استفاده کنید. ارتفاع این نردبان برابر با 132 سانتی متر می باشد که مناسب برای انواع استخر پیش ساخته اینتکس تا این ارتفاع می باشد.

این نردبان برای استخر های روی زمین مورد استفاده قرار می گیرد پس اگر استخر شما داخل زمین نیست بر روی زمین هست نیز می توانید از این محصول استفاده کنید. نردبان استخر پیش ساخته اینتکس به صورت دو طرفه می باشد که یک طرف آن بیرون استخر و طرف دیگر داخل استخر پیش ساخته قرار میگرد. فریم این نردبان استخر از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین پلکان این محصول از پلاستیک ساخته شده است که طول عمر بسیار بالایی دارد، در هر طرف این محصول 4 عدد پلکان قرار داده شده است که در اخرین پله یک عدد پله بزرگتر قرار داده شده است که می توانید بر روی آن به راحتی بایستید، خرید این محصول می تواند به شما کمک کند که به راحتی وارد یا از استخر خارج شوید. برای خرید نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28067 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
وزن
۱۰ کیلوگرم
جنس بدنه
استیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...