میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز تاشو مسافرتی فایبرگلاس بزرگ آتروپاد مدل APD-FB

از {{model.count}}

apd-fb-foldable-camping-Large-fiberglass-table

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز تاشو مسافرتی فایبرگلاس بزرگ آتروپاد مدل APD-FB، سایز بزرگ از سری میز تاشو مسافرتی جدید پلاستیکی برند ای پی دی بوده که برای سفر های کمپینگ و طبیعت گردی تولید شده است. این میز قابل حمل سفری دارای رویه با ساختار آکاردئونی و پایه های تاشو مجزا بوده که از نصب و جمع شدن راحتی برخوردار است. این کالا بهترین گزینه برای ست شدن با انواع صندلی تاشو ایرانی و خارجی موجود در بازار می باشد.

میز تاشو مسافرتی فایبرگلاس بزرگ آتروپاد مدل APD-FB، یکی از جدید ترین میز مسافرتی تولید شده توسط برند ایرانی ای پی دی بوده که بر خلاف مدل قبلی خود کمی از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشد از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. این میز تاشو کمپینگ در واقع متشکل از سه قسمت مجزا بوده که به سادگی به یکدیگر متصل شده و قابل استفاده خواهد بود.
صفحه رویی، پایه تاشو و فریم های متصل کننده صفحه رویه به پایه های تاشو، سه قسمت تشکیل دهنده این میز محسوب می شود.

پایه و فریم ها تولید شده از آلیاژ فلز روکش دار ضد زنگ بوده که در برابر فرسایش و تغییر رنگ و همچنین در برابر تغییر حالت مقاوم خواهد بود. این پایه ها در قسمتی که روی زمین قرار می گیرند دارای ترمز های پلاستیکی فشرده بوده تا از لغزش و سر خوردن هنگام استفاده جلوگیری کند. همچنین صفحه رویی نیز تولید شده از متریال پلاستیک فایبرگلاس با رویه طرح دار بوده از رنگ تیره بهره می برد. دو تسمه برزنتی در قسمت های کناری و دو تسمه دیگر در دو طرف دیگر میز تعبیه شده که همگی با توجه به داشتن قفل پلاستیکی استحکام این میز را افزایش می دهند.

ابعاد باز شده میز تاشو فایبرگلاس سایز بزرگ برابر با 82 × 50 × 59 سانتی متر بوده در حالی که این میز در شکل جمع شده ابعاد 83 در 21 سانتی متر به خود می گیرد تا با توجه به داشتن وزنی حدود 3.7 کیلوگرم به وسیله ساک حمل مخصوص به خود به سادگی قابل حمل باشد. این ساک حمل برزنتی ضد آب بوده و دارای زیپ و دستگیره نیز می باشد.
برای خرید میز تاشو فایبرگلاس بزرگ آتروپاد می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
82 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
59 سانتی متر
جنس رویه
پلاستیک فایبرگلاس
جنس فریم و پایه ها
فلز روکش دار ضد زنگ
وزن
3.7 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
83 × 21 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
نصب و جمع سریع و آسان
جایگیری کم و حمل آسوده
دارای دو بست قفل دار استحکام در کناره ها
دارای دو بست قفل دار برای اتصال رویه به پایه ها
کیف حمل برزنتی زیپ دار و دستگیره دار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...