مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی راحتی خانگی مدل MB100

از {{model.count}}

MB100 home comfort sandy chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی راحتی خانگی یک نفره یکی از بهترین مبل آماده تولید شده برای استراحت های طولانی مدت در منزل و محل کار بوده که در رنگبندی های مختفی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. مبل شنی به عنوان یکی از پر طرفدار ترین لوازم استراحت در منزل به شمار آماده و این مدل دارای پارچه نرم و راحت با قابلیت تعویض مواد داخلی می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این محصول تولید آن در رنگبنی مختلف می باشد.

مبل شنی راحتی یک نفره خانگی یکی از پر فروش ترین مبل راحتی و آماده تولید شده محسوب می شود که طرفداران زیادی را به دلیل کیفیت و طول عمر بالای خود جذب کرده است. مبل شنی ارزان بدنه ای تشکیل شده از مواد یونولیتی خرد شده به همراه یک روکش بوده که می تواند در مدل ها و رنگ های مختلفی تولید شود. این محصول دارای پوسته یا همان پارچه بیرونی تولید شده از مخمل بوده که محلی نرم و راحت را برای نشستن ایجاد کرده است. این پارچه از داخل دارای یک آستری بوده تا ثبات نگهداری مواد داخلی و تعویض راحت آن را فراهم سازد. همانطور که اشاره کردیم مواد داخلی تشکیل شده از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا می باشد به همین دلیل هنگام نشستن روی این مبل شنی خانگی حالت متناسب با نشستن افراد را به خود می گیرد.

هنگام خرید یک مبل شنی، حالت اولیه آن به گونه ای بوده که در نگاه اول به نظر غیر قابل استفاده می رسد اما خاصیت مهم حالت پذیری در این نوع محصول باعث شده تا در صورت نشستن در هر نقطه ای از بدنه همان حالت راحت و دلخواه را به خود بگیرد از همین رو نه تنها برای نشستن بلکه برای دراز کشیدن نیز گزینه کاربردی خواهد بود. از ویژگی های دیگر این مبل شنی پارچه ای می توان به قابلیت تعویض و شارژ مواد داخلی از طریق دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف و همچنین تعویض پارچه یا همان پوسته بیرونی در رنگ های متنوع اشاره کرد. برای خرید مبل شنی راحتی تک نفره کافیست محصول خود را در فروشگاه نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش کنید.

قطر
130 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...