شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

سرسره بادی کودک بست وی مدل 52389

از {{model.count}}

bestway 52389 inflatable slide

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سرسره بادی کودک بست وی مدل 52389 از سری سرسره بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این محصول دارای طولی برابر با 488 سانتی متر، سه لاین مسابقه سرسره و آبپاش می باشد. برای خرید و قیمت سرسره بادی کودک بست وی از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

سرسره بادی کودک بست وی مدل 52389 یک محصول تفریحی برای کودکان است که بسیار شادی آور و مهیج می باشد، ساختار کلی این سرسره به صورتی می باشد که با قرار دادن آن بر روی سطحی صاف به عنوان مثال چمن و با باز کردن آب در داخل آن آب پاش هایی کناری آن فعال می شوند و سطح سرسره لیز خواهد شد تا کودک شما بتواند بر روی آن سر بخورد. این محصول ساخت برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی است که محصولاتی متنوع را در این زمینه تولید کرده است و به تولید انواع محصولات تفریحی کودکان بسیار اهمیت می دهد. این سرسره طراحی برگرفته شده از قورباغه را دارد که به راحتی می توانید نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. طول این سرسره برابر با 488 سانتی متر است که دارای 3 لاین مختلف می باشد که این اجازه را میدهد که تعداد کودک بیشتری از این محصول استفاده کنند.

سطح روی سرسره از جنس پلاستیک ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی از خودش نشان می دهد و در صورت بروز آسیب نیز می توانید آن را تعمیر و مجددا از آن  استفاده کنید. پلاستیک به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد که به صورتی است که اگر کودک شما بر روی آن شیرجه بزند هیچ مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد. در انتهایی این سرسره بادی قسمتی وجود دارد که همانند ترمز عمل می کند و جلوی ادامه لیز خوردن کودک شما بر روی سرسره می گیرد. این محصول یک تفریح بسیار شاد و مهیج برای کودکان می باشد، برای خرید سرسره بادی کودک بست وی مدل 52389 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را به سه روش تلفنی، اینترنتی و حضوری به فروش می رساند.

طول
۴۸۸ سانتی متر
وزن
۲.۵ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی در برابر آفتاب
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...