سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان مسافرتی کچوا مدل TARP L

از {{model.count}}

QUECHUA Camping TARP L

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان مسافرتی کچوا تحت عنوان تارپ، یکی از کم حجم ترین سایه بان کمپینگ تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که جهت ایجاد سایه بزرگ برای نشستن و همچنین برای انواع چادر مسافرتی و کمپینگ کاربرد دارد. این محصول توسط فریم های مخصوص خود امکان نصب و مهار روی زمین را دارد.

سایه بان مسافرتی کچوا مدل TARP L، یکی از پر طرفدار ترین سایه بان سفری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که علاوه بر ایجاد سایه بزرگ و جلوگیری از برخورد اشعه UV آفتاب می تواند در برابر نفوذ بارش باران نیز مقاوم باشد. متریال استفاده شده برای پارچه این محصول از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که متریالی سبک با قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. بدنه اصلی توسط دو فریم از جنس استیل ضد زنگ قابلیت نصب روی زمین را دارد. در کنار فریم ها میخ و طناب مخصوص مهار روی زمین نیز در نظر گرفته شده تا در برابر وزش باد مقاومت کافی را داشته باشد.

ابعاد باز شده و راه اندازی شده سایه بان تارپ کچوا برابر با 285 در 285 سانتی متر طول و عرض بوده و ارتفاع آن در قسمت داخلی تا 185 سانتی متر قابل افزایش خواهد بود به همین دلیل بسیاری از انواع چادر مسافرتی و کمپینگ، خودرو ها و ست میز و صندلی در زیر این سایه بان قابل جایگیری خواهند بود. نکته مهم دیگر در رابط با این کانوپی کچوا در نوع نصب و اتصال آن به خودرو ها می باشد در نتیجه علاوه بر حالت نصب به صورت شیروانی شکل می توانید از یک طرف به خودرو شخصی خود متصل کرده تا سایه لازم را ایجاد کند. برای خرید سایه بان مسافرتی تارپ کچوا می توانید به صورت اینترنتی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

ساختار کلی
عصایی
طول
285 سانتی متر
عرض
285 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس فریم
استیل ضد زنگ
سایر ویژگی ها
دارای خاصیت ضد آب
مقاوم در برابر وزش باد عادی
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
مناسب برای پوشش میز صندلی و انواع چادر مسافرتی
دارای ساک حمل ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...