شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه بادی شنا اینتکس مدل 59241

از {{model.count}}

intex 59241 inflatable swim ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه بادی شنا اینتکس مدل 59241 یک محصول جذاب برای کودکان و نوجوانان می باشد که دارای قطری برابر با 61 سانتی متر می باشد و در ساخت آن از طرح های جذابی استفاده شده است که با خرید حلقه بادی می توانید در استخر از آن استفاده کنید. برای قیمت حلقه شنا بادی و مشاهده مشخصات کامل از مستر اینتکس اقدام کنید.

حلقه بادی شنا اینتکس مدل 59241 همانطور که میدانید یکی از تفریحات کودکان و نوجوانان در فصل تابستان شنا کردن می باشد و از این رو شرکت های مختلف تولید کننده لوازم بادی محصولاتی با تنوع بالا را در این زمینه تولید کرده اند تا بتوانند این تفریح را دو چندان لذت بخش تر کنند. حلقه شنا بادی کد 59241 ساخت برند اینتکس می باشد که اینتکس نیز یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی و تفریحی می باشد که در چند سال اخیر توانست با تولیدات با کیفیت و طراحی های خاص و زیبا سهم زیادی از فروش بازار را به خودش اختصاص بدهد.

از این حلقه ی شنا می توانید در استخر استفاده کنید که قطر آن برابر با 61 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده سنین 6 الی 10 سال می باشد. طراحی این محصول بسیار زیبا و خاص می باشد، بر روی این حلقه شنا بادی آناناس های رنگی حک شده اند که زیبای آن را دوچندان کرده است. جنس بدنه ی این تیوب بادی شنا از پی وی سی ساخته شده است، که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خودش نشان میدهد. برای خرید حلقه بادی شنا اینتکس مدل 59241 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
61 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
65 کیلوگرم
وزن
300 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...