جامپینگ بادی

جامپینگ بادی طرح رینگ بوکس مدل 48250

از {{model.count}}

intex 48250 boxing ring Inflatable jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جامپینگ بادی اینتکس کودک با طرح رینگ بوکس به همراه چهار دستکش بادی برای تفریحات هوازی در فضای باز و بسته و تفریحات خانگی، قابل استفاده برای دو کودک به صورت همزمان و عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

جامپینگ بادی کودک اینتکس با طرح رینگ بوکس یکی از جدید ترین و شیک ترین تشک جامپینگ بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات هوازی کودکان در فضای باز و بسته عرضه شده است. این محصول یکی از مقاوم ترین و بزرگترین جامپینگ بادی اینتکس محسوب شده که دارای دیواره های بادی برای ایجاد حفاظ به منظور جلوگیری از خارج شدن ناگهانی کودکان شما می باشد. این دیواره های بادی توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. در یک طرف این دیواره بادی یک درب کوچک نیز در نظر گرفته شده که فرزندان شما از طریق آن به داخل تشک جامپینگ ورود و خروج داشته باشند.

همراه این محصول دو جفت دستکش بادی با دو رنگ متفاوت قرار داده شده که جهت تفریحات بیشتر کودکان شما کاربرد خواهد داشت. مهمترین قسمت طراحی و ساختار بدنه قسمت کف بوده که دارای یک فاصله و ارتفاع خاصی می باشد. در فضای داخل از لایه های ضخیم PVC با خاصیت ارتعاشی تعبیه شده تا امکان فراهم کردن یک تشک جامپینگ را فراهم سازد. این قسمت قادر است تا 55 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. البته این مقدار تحمل وزن بستگی به نوع متریال بدنه نیز خواهد داشت از همین رو هر چقدر جنس بدنه کیفیت بالایی داشته باشد در مقدار تحمل وزن نیز موثر خواهد بود.

جنس بدنه در نظر گرفته شده از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بدنه ای ضخیم اما سبک را ایجاد کرده است. این نوع متریال انعطاف پذیری بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشید از همین رو به راحتی با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. این متریال در برابر نور آفتاب و برخورد آب کاملا مقاوم بوده تا با خیالی راحت از آن در فضای باز استفاده کنید. از ویژگی دیگر این نوع جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن در صورت آسیب دیدن توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی اشاره کرد.

این جامپینگ بادی دو نفره کودک دارای ابعاد (طول: 226 سانتی متر ، عرض: 226 سانتی متر ، ارتفاع: 110 سانتی متر) و وزن بسته بندی 15.5 کیلوگرم می باشد اما در حالت جمع شده به مراتب ابعاد کوچکتری خواهد داشت. این محصول توسط انواع پمپ باد محصولات بادی که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه شده قابل راه اندازی خواهد بود. برای خرید جامپینگ بادی اینتکس کودک با طرح رینگ بوکس و دستکش بادی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل دریافت کنید.

طول
226 سانتی متر
عرض
226 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
تحمل وزن
55 کیلوگرم
وزن
15.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب روی دیواره
دارای چند دریچه باد
دارای دو جفت دستکش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...