تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب پشتی دار اینتکس مدل 58802

از {{model.count}}

intex 58802 air mattress on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب پشتی دار اینتکس در دو رنگبندی مختلف از پر طرفدار ترین لوازم تفریحی بادی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ویژگی هایی همچون تکیه گاه بادی برای کمر و سر، محفظه قرار گیری بطری آب و حفره ای برای قرار دادن پا داخل آب می باشد تا امکان حرکت در آوردن آن را داشته باشید.

تشک بادی روی آب اینتکس مدل پشتی دار یکی از پر طرفدارترین تشک روی آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین بالای 9 سال بخصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند انواع تشک بادی روی آب ساده طراحی شده با این تفاوت که از یک تکیه گاه بادشو متصل به بدنه برخوردار است از همین رو محلی بسیار راحت برای تکیه دادن کمر و سر فراهم کرده است. در قسمت پایین سطح رویه یک حفره تعبیه شده که از طرق آن می توانید پا را در آب قرار داده و این تشک استخری را روی آب به حرکت در آورید. روی بدنه یک محفظه مخصوص بطری و قمقمه نیز تعبیه شده که برای قرار دادن انواع نوشیدنی های کابرد خواهد داشت.

جنس بدنه و متریال به کار برده شده در این تشک بادی استخری اینتکس از پلاستیک PVC وینیل شفاف با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم می باشد. این متریال رنگ های جذابی داشته تا در زیبایی این محصول نیز موثر باشد. از خصوصیت های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف بالا و قابلیت تعمیر اشاره نمود. ابعاد راه اندازی شده تشک روی آب اینتکس برابر با (طول: 160 سانتی متر، عرض: 85 سانتی متر) با وزن 1.4 کیلوگرم بوده و قادر است تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. برای خرید تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
190 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.4 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای پشتی
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...