پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد شارژی USB دو کاره اینتکس مدل 66637

از {{model.count}}

intex 66637 mini rechargeable usb air pump

تعداد
نوع
2,860,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد شارژی USB دو کاره اینتکس مدل 66637، از جدید ترین پمپ باد شارژی یو اس بی تولید شده توسط شرکت اینتکس در سایز کوچک بوده که برای راه اندازی و تخلیه هوای انواع محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و از باتری شارژی داخلی با طول عمر بالا بهره مند است.

پمپ باد شارژی USB دو کاره اینتکس مدل 66637، یک پمپ باد با مصرف برق بسیار کم و تولید هوای بالا برای راه اندازی انواع محصولات بادی توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول در واقع علاوه بر داشتن باتری داخلی شارژی قابلیت کار با برق 5 ولت (2آمپر) را نیز دارد. یک کابل USB از نوع Type-C همراه این پمپ قرار داده شده که توسط آن می توانید برق پمپ مورد نظر را از طریق انواع پاوربانک، فندکی یو اس بی خورد خودرو ها، انواع ضبط خودرو ها، کامپیوتر، لپ تاپ و ... تامین کنید به همین دلیل یکی از بهترین و کاربردی ترین پمپ باد برای استفاده در هر مکان بخصوص مسافرت ها خواهد بود.

حجم هوای تولید شده توسط این پمپ باد اینتکس 200 لیتر دقیقه بوده که نسبت به پمپ باد یو اس بی 50 لیتر هوای بیشتری در دقیقه تولید می کند. یکی از نکات جذاب این محصول داشتن پورت USB برای شارژ کردن انواع موبایل و تبلت می باشد. از طریق این پورت شما می توانید توسط کابل شارژ تلفن همراه یا تبلت خود اقدام به استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری داخلی پمپ برای شارژ کردن دستگاه های دیگر استفاده کنید. یک دکمه سه حالته روی بدنه نیز تعبیه شده که در حالت پایین که نشانه پورت USB در کنار آن حک شده برای کارکرد پمپ باد با برق پاور بانک و موارد مشابه بوده، در حالت وسط که علامت گرد داشته، حالت خاموش و همزمان شارژ پمپ باد بوده و در حالت فوقانی که علامت خط تیره داشته برای روشن کردن پمپ باد با استفاده از باتری داخلی می باشد.

همراه این کالا یک دفترچه راهنما و یک کیف حمل پارچه ای کوچک با بند قفل شونده تعبیه شده تا به سادگی این محصول را با داشتن وزن 395 گرمی و حجم بسیار کمی حمل کنید. برای خرید پمپ باد شارژی یو اس بی اینتکس می توانید به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی سفارش خود را در فروشگاه مستر اینتکس ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

نوع پمپ
شارژی USB
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
395 گرم (با لوازم و بسته بندی)
ابعاد
8 × 8.5 سانتی متر
میزان تولید باد
200 لیتر در دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...