تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس پمپ دار مدل 66781

از {{model.count}}

intex 66781 twin air mattress with pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس در رنگ مشکی همراه با بالش بادی و پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین تشک بادی کاربردی شرکت اینتکس مناسب برای استفاده در منزل ، ویلا و محل کار به همراه رویه جیر و ضد تعریق عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس در رنگ مشکی به عنوان یکی از پر فروش ترین تشک بادی دو نفره برای استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل ، ویلا و محل کار بوده که با داشتن ویژگی ها و امکانات کاربردی در میان کامل ترین تشک بادی تولید شده قرار می گیرد. این محصول دارای مدل یک نفره نیز بوده که تنها از نظر ابعاد و تحمل وزن با هم متفاوت هستند. این کالا دارای یک بالش بادی سرخود و یک پمپ باد متصل به بدنه بوده که بسیاری از انواع تشک بادی تولید شده فاقد چنین ویژگی ها و خصوصیت هایی می باشند. با راه اندازی این تشک بالش آن نیز به صورت خودکار شکل گرفته تا نیاز مصرف کنندگان را از بابت استفاده بالش های مجزا بر طرف سازد.

برای راه اندازی می بایست پمپ باد را به برق شهری متصل کرده و اهرم گرد روی آن را به سمت راست بچرخانید تا عمل پمپاژ را انجام دهد. همچنین با چرخاندن این اهرم به سمت چپ عمل مکش (وکیوم) با قدرت مناسبی صورت می گیرد. از ویژگی های مهم و مشترک میان تشک ها در این محصول می توان به رویه مواج و ضد تعریق آن اشاره کرد. همچنین وجود لایه های ضخیم در ساختار داخل بدنه باعث شده تا فشار های ناشی از وزن بالا و فرو رفتن سطح رویه هنگام استفاده را به خوبی کنترل کند.

تشک بادی پمپ دار دو نفره اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال خواهد بود. با توجه به این ابعاد تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه اصلی خواهد بود. متریال استفاده شده در تولید این کالا از پلاستیک PVC با روکش هایی از نوع جیر و وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است.

این نوع متریال در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف مقاوم بوده و با وجود ضخامت مناسب خود انعطاف پذیری بالایی نیز دارد تا با کمترین حجم در حالت جمع شده در مسافرت ها قابل حمل باشد. همچنین از مزیت های دیگر این نوع جنس بدنه می توان به وزن سبک و قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس به همراه بالش و پمپ سرخود کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
6.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد برقی سرخود
دارای بالش بادی سرخود
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...