تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد پدالی مدل 66928

از {{model.count}}

intex 66928 two person air mattress with pedal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد پدالی متصل شده یکی از پر کاربرد ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در مسافرت ها و همچنین محل کار و منزل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این تشک بادی دارای رویه ضد تعریق و مواج بوده و قابل استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی خواهد بود.

تشک بادی دو نفره با پمپ پدالی سرخود و متصل شده یکی از پر کاربرد ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس جهت استراحت و خواب در منزل و بخصوص مسافرت ها می باشد. این تشک بادی در سه ابعاد متفاوت تولید شده که این مدل با داشتن ابعاد راه اندازی شده (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) می تواند به راحتی دو نفر در سنین بزرگسالان را در خود جای دهد از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در انواع چادر مسافرتی جهت ایجاد سطحی نرم و راحت برای خواب خواهد بود. تشک بادی مسافرتی اینتکس رویه ای مواج داشته تا علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا به خوبی از تعریق بالای افراد جلوگیری کند. در کنار این ویژگی به کار بردن پایه های باد شو ضخیم در داخل بدنه به افزایش استحکام تشک بادی مورد نظر و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه آن کمک شایانی کرده است.

تشک بادی با پمپ باد اینتکس به دلیل داشتن پمپ پدالی متصل به خود نیازی به استفاده از انواع پمپ باد مجزا نبوده از همین رو بدون هزینه اضافی می توانید این تشک را راه اندازی کنید. متریال در نظر گرفته شده برای آن از PVC با رویه جیر بوده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. برای قسمت دیواره ها و کف نیز از روکش وینیل استفاده شده از همین رو در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. با توجه به ساختار مقاوم و متریال بسیار خوب خود تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده بنابراین استفاده برای افراد سنگین وزن نیز مانعی نخواهد داشت. با توجه به داشتن قابلیت تعمیر، خیال هر مصرف کننده ای را بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت کرده است. برای خرید تشک بادی دو نفره با پمپ باد پدالی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را قطعی کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای دریچه باد دابل لاک
قابل استفاده روی آب
مناسب برای سفر و محل کار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...