تخت بادی

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64436

از {{model.count}}

intex 64436 twin air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس با بدنه دو رنگ به همراه بالش بادی سرخود از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین تخت بادی دو نفره تولید شده با پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه و ساک حمل مخصوص عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تخت خواب بادی دو نفره اینتکس مدل 64436 از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین تخت بادی 2 نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استراحت های طولانی مدت و خواب عرضه شده است. این تخت بادی طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر مدل های خود داشته با این تفاوت که از یک بالش بادی سرخود بهره مند می باشد. این بالش با باد زدن به بدنه اصلی به صورت خودکار شکل گرفته و نیاز مصرف کنندگان را بابت استفاده از بالش های مجزا بر طرف کرده است. یکی از ویژگی های مشترک در میان انواع تخت خواب بادی رویه مواج بوده که در این محصول نیز این ویژگی پیاده سازی شده است. قابلیتی که در پوشش بهتر اعضای بدن جهت راحتی بیشتر کمک شایانی کرده و با عبور دادن جریان هوا از مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد

در داخل داخلی بدنه نیز از لایه های ضخیمی برای جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه هنگام استفاده به کار برده شده که در تحمل فشار های ناشی از وزن افراد و باد زیاد نیز موثر خواهد بود. این کالا توسط یک پمپ باد برقی متصل به بدنه در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی می شود. این پمپ باد با برق شهری کار کرده و قابلیت وکیوم کردن (مکش باد) را نیز خواهد داشت. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 42 سانتی متر) بوده که به راحتی تا دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن برابر با 230 کیلوگرم بوده که برای استفاده افراد سنگین وزن نیز محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.

تخت خواب بادی بالش دار اینتکس دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC بوده که از دو نوع روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. از روکش وینیل برای قسمت دیواره ها و کف برای ضد آب شدن تخت خواب و از روکش جیر نیز برای سطح رویه استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. بدنه ای با ساختار دولایه و داشتن چنین متریال منعطفی باعث جمع شدن این کالا در حجم و اندازه های کوچکتر شده به گونه ای که توسط ساک حمل مخصوص خود با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها قابل حمل و استفاده خواهد بود. 

مزیت دیگر این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی می باشد بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه امکان ترمیم و استفاده مجدد از آن فراهم خواهد بود. برای خرید تخت خواب بادی دو نفره بالش دار اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
230 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
7.4 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد دو کاره (پمپاژ و مکش)
دارای ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...