مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ چرمی پشتی دار مدل MB138

از {{model.count}}

MB138 1 person bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ چرمی پشتی دار یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین مبل راحتی یک نفره با وزن بسیار سبک بوده که توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول دارای مواد داخلی قابل شارژ و همچنین پوسته بیرونی از چرم مصنوعی با کیفیت بالا بوده و بهترین گزینه برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و باغ می باشد.

بین بگ چرمی پشتی دار یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین مبل شنی یک نفره برای استفاده سنین مختلف بخصوص بزرگسالان بوده که در میان راحت ترین مبل تک نفره قرار می گیرد. مبل بین بگ تکیه گاه دار ساختاری بسیار راحت و ارگونومیک داشته که هنگام نشستن تمام اعضای بدن در تماس با خود را در بر می گیرد تا احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. این بین بگ شنی در واقع از مواد داخلی یونولیتی تفیکیک شده استفاده می کند. این مواد دارای تراکم بالایی بوده و به راحتی نشست نخواهد کرد. گرچه می تواند از مواد دیگری همچون ابر و یا الیاف که کیفیت بسیار بالاتری داشته برای پر کردن فضای داخلی آن استفاده نمود. برای این کار می توانید سفارش خود را با تماس گرفتن با فروشگاه مستر اینتکس خصوصی سازی کنید.

پارچه استفاده برای قسمت بیرونی از چرم مصنوعی بوده که دارای ضخامت بالا و مقاوم در برابر ترک خوردن می باشد از همین رو به سادگی بدون نیاز به شستشو قابل تمیز شدن خواهد بود. مواد داخلی نیز از طریق درب زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف قابل شارژ می باشند در نتیجه خود نیز می توانید به تهیه مواد به صورت جداگانه اقدام به پر کردن و حتی کم کردن مواد داخلی کنید. این هپی چیر چرمی یک نفره دارای ابعاد 100 در 100 سانتی متر بوده که شامل قطر و ارتفاع آن می باشد. این محصول در سایز بزرگتر نیز قابل تولید می باشد. از ویژگی های دیگر آن می توان به امکان اضافه کردن جیب کناری و همچنین دستگیره حمل اشاره نمود. برای خرید بین بگ چرمی پشتی دار می توانید سفارش خود را با توجه به سایز و رنگبندی مورد نظر به روش حضوری، تلفنی و یا آنلاین در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

بین بگ چرمی پشتی دار اینتکس، از شیک ترین مبل راحتی فانتزی تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که در رنگبندی مختلفی ارائه می شود. این محصول یکی از راحت ترین و پر طرفدار ترین مدل های عرضه شده بوده که برای استفاده در زمینه استراحت های سطحی و پذیرایی، مطالعه، بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول در مدل های پارچه ای نیز تولید شده از همین رو تنوع بالایی را از نظر ساختاری و همچنین ابعاد به شما مصرف کنندگان می دهد. این محصول ویژگی هایی مشابه با مدل های گرد داشته و با وجود داشتم تکیه گاه کماکان از خاصیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار خواهد بود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت تا هنگام خرید آشنایی لازم را داشته باشید.

مبل بین بگ پشتی دار چرمی

طراحی و ساختار بدنه بین بگ

همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده، طراحی بدنه کاملا مشابه با یک مبل بادی، مبل چوبی یا فلزی می باشد که علاوه بر داشتن نشیمنگاه و تکیه گاه های مشخص شده، از ابعاد استاندارد برای استفاده تمامی سنین برخوردار می باشد. ویژگی مشترک و مهمی که در انواع مبل شنی و بین بگ شنی وجود داشته، انعطاف پذیری بالای آن بوده تا هنگام استفاده بدن افراد را به خوبی جذب کند بنابراین احساس راحتی بی وصفی را تجربه خواهید کرد. در قسمت فوقانی بدنه اصلی یک دستگیره حمل تعبیه شده که برای جا به جایی در مسافت های کوتاه بسیار کاربردی خواهد بود.

بین بگ تکیه گاه دار چرمی

جنس بدنه و متریال داخلی بین بگ

جنس بدنه استفاده شده برای قسمت بیرونی بین بگ تکیه گاه دار بدنه از پارچه چرم مصنوعی با ضخامت بالا بوده که در رنگبندی مختلفی تولید می شود تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. در داخل این پوسته مواد یونولیتی خرد شده و تفکیک شده تعبیه شده تا شکل و استحکام لازم را به این محصول بدهد. در ادامه به توضیحات بیشتری در رابط متریال خواهیم پرداخت.

جنس پارچه بیرونی بین بگ

پارچه چرم به کار برده شده در این مبل پشتی دار شنی از خاصیت آب گریزی برخوردار بوده تا به سادگی آب ریخته شده روی بدنه به داخل نفوذ نکند. از طرفی خاصیت تمیز شدن و پاک شدن سریع و راحت در این پارچه باعث شده تا نیازی به جدا کردن پوسته بیرونی و شستشوی آن نباشد. این پارچه دوخت های بسیار مقاومی داشته و از رنگ با ثباتی بهره مند می باشد در نتیجه به سادگی رنگ آن از بین نخواهد رفت.

جنس مواد داخلی بین بگ

یونولیت خرد شده با تراکم بالا، مواد تشکیل دهنده این بین بگ 1 نفره شنی بوده که می تواند هم به صورت تک و هم به شکل ترکیبی با الیاف و یا ابر استفاده می شود. امروزه از مواد ترکیبی برای ثبات بیشتر و جلوگیری از نشست سریع مواد استفاده می کنند اما در این میان بهترین متریال داخلی، استفاده از الیاف به صورت تک می باشد در نتیجه به صرف کمی هزینه بیشتر بهترین و راحت ترین مبل بین بگ پشتی را خواهید داشت.

بین بگ خانگی بزرگسال اینتکس

ابعاد، وزن و سایر مشخصات بین بگ

ابعاد بین بگ پشتی دار بزرگسال برابر با (قطر: 100 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر) بوده و دارای وزنی حدود 7 الی 8 کیلوگرم خواهد بود. البته وزن ذکر شده با توجه به استفاده از نوع مواد مورد نظر کمی متغیر خواهد بود. برای خرید بین بگ چرمی پشتی دار می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا پس از تولید در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
۱۰۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۰ سانتی متر
جنس رویه
چرمی
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...