استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 2.5 متری بست وی مدل 56496

از {{model.count}}

bestway 56496 2.5 meter portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 2.5 متری بست وی مدل 56496 یکی از مدل های جدید و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که در دسته استخر پیش ساخته ارزان و کم حجم قرار گرفته و مناسب برای تمامی سنین می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این استخر پیش ساخته مستطیلی را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 2.5 متری بست وی مدل 56496 از تولیدات با کیفیت و جدید کمپانی bestway می باشد که تولید شده در سال 2021 بوده و به تازگی در بازار ایران عرضه شده است. این محصول دارای ساختار مستطیلی شکل بوده و از کیفیت بدنه بسیار مطلوبی برخوردار است. به واسطه همین کیفیت و طراحی زیبا و ساده آن، توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از استخر پیش ساخته های پر فروش این شرکت تبدیل شود. از استخر پیش ساخته می توان استفاده های متعددی نمود. به عنوان مثال این محصول یک وسیله تفریحی برای تفریحات آبی خانواده ها و تفریحات دسته جمعی به شمار می رود. همچنین می تواند یک گزینه خوب برای آب درمانی افراد بیمار و یا سالمند باشد.

در موارد دیگر نیز این استخر پیش ساخته ارزان قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز می باشد. این استخر از دو قسمت بدنه و پایه تشکیل شده است. بدنه آن از جنس وینیل بوده که دارای مقاومتی بسیار خوب و دوام بالا می باشد. یک موردی که سبب بالا رفتن ضخامت بدنه این محصول گردیده است، دارای بودن الیاف برزنتی در قسمت بدنه می باشد. پایه های این محصول نیز همانند سایر استخر های پبش ساخته تولید شده از آلومینیوم است که از قابلیت ضد زنگ برخوردار هستند. استخر پیش ساخته مستطیلی بست وی دارای ابعادی از جمله طول: 259 سانتی متر، عرض: 170 سانتی متر و ارتفاع: 61 سانتی متر می باشد. ابعاد آن به گونه ای بوده که می توان از آن در فضا های کوچک نیز استفاده نمود. همچنین این محصول مناسب برای استفاده تمامی افراد اعم از کودک و بزرگسال است. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۵۹ سانتی متر
عرض
۱۷۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
ظرفیت
2300 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
18 کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...