استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پرروش ماهی بست وی مدل 5618W

از {{model.count}}

bestway 5618w metal frame AGP

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پرورش ماهی بست وی یکی از پر کاربرد ترین و پر طرفدار ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول امکان احداث روی زمین و داخل زمین را داشته و با توجه به داشتن پمپ تصفیه آب فیلتری، امکان حفظ آب آن در مدت زمان بیشتر فراهم می باشد.

استخر پیش ساخته پرورش ماهی بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین استخر روکار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد. این محصول در دو مدل مشابه دیگر نیز تولید شده که نه تنها برای پرورش ماهی بلکه برای شنا و تفریحات آبی نیز بسیار کاربردی خواهد بود. مهمترین ویژگی این استخر امکان راه اندازی و احداث آن به صورت توکار و روکار بوده به همین جهت می توانید هم به عنوان استخر پیش ساخته متحرک و استخر پیش ساخته ثابت استفاده نمایید. اجزای تشکیل دهنده این استخر شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده که احداث آن توسط فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین بازه زمانی و با ضریب اطمینان بالایی صورت می گیرد. بدنه اصلی متریال ضخیم از PVC و الیاف شمعی داشته و پایه ها نیز از آلومینیوم گالوانیزه ساخته شده است بنابراین استخری با استحکام بالا فراهم ساخته است. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده با وزن 56 کیلوگرمی عرضه می شود.

استخر پیش ساخته ماهی بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 396 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 12690 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار حجم آب می تواند به راحتی بسیاری از نیاز های افراد مصرف کننده را در زمینه های مختلف بر طرف سازد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که امکان نصب انواع پمپ تصفیه آب را فراهم می سازد. همچنین دو دریچه تخلیه در قسمت کف تعبیه شده تا هنگام تعویض آب روند راحت تری را در پوش داشته باشید. گفتنی است که همراه این کالا یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 3028 لیتر در ساعت قرار داده شده که با پاک سازی آب مانع از تعویض های مکرر آب استخر خواهد شد. همچنین یک نردبان پیش ساخته و یک درپوش نیز برای این استخر در نظر گرفته شده است. برای خرید استخر پیش ساخته پرورش ماهی می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

قطر
۳۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
12690 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...