استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ثابت گرد اینتکس مدل 26725

از {{model.count}}

intex 26725 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ثابت گرد تولید شده توسط شرکت اینتکس با عمق بالا جهت شنا و همچنین استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته ثابت گرد اینتکس یکی از پر فروش ترین استخر گرد تولید شده در سایز بزرگ بوده که جهت تفریحات آبی و شنا و همچنین برای پرورش ماهی و کشاورزی توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر مدل بزرگتر استخر پیش ساخته روکار مدل 26723 بوده که تنها از نظر ارتفاع و عمق از مدل ذکر شده بزرگتر می باشد از همین رو برای افرادی که کمی قد بلندتری دارند برای شنا و تفریحات آبی مناسب خواهد بود. این محصول با عنوان استخر پیش ساخته ثابت توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه شده است زیرا که علاوه بر قابلیت استفاده به صورت روکار امکان به کار بردن به شکل توکار و تبدیل آن به یک استخر ثابت مانند انواع استخر بتنی را خواهد داشت از همین رو نیاز به حفر کردن زمین برای به کار گذاشتن استخر در داخل زمین خواهد بود.

گرچه تمامی مدل های تولید شده از استخر اینتکس قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار را داشته اما در نهایت انتخاب مصرف کنندگان در نوع استفاده از استخر خود دخیل خواهند بود. برای احداث استخر پیش ساخته ثابت اینتکس می توان از نصاب های فروشگاه اینتکس بهره مند شوید تا نه تنها استخر بلکه سایر لوازم جانبی مانند پمپ تصفیه و نردبان را نیز در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی نمایند. ابعاد استخر برابر با (قطر: 457 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 16807 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این مقدار آب تا عمق مفید استخر محاسبه که بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن 112 سانتی متر در نظر گرفته شده است.

مقدار ظرفیت آب ذکر شده توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه استخر که قدرت پاک کنندگی 3785 لیتر آب را در ساعت داشته به راحتی تصفیه خواهد شد. این پمپ دارای فیلتر کاغذی در درون خود بوده که امکان تعویض و شستشو آن به راحتی فراهم خواهد بود. علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان پیش ساخته با قابلیت راه اندازی مجزا برای استفاده راحت از استخر ، یک زیرانداز و یک درپوش جهت مراقبت بیشتر از این محصول در نظر گرفته شده است. طراحی و ساختار بدنه اصلی شامل دو قسمت مهم نگهدارنده آب و فریم های متصل شونده می باشد از همین رو نصب آن را ساده تر کرده است.

بدنه اصلی دو دریچه آب روی دیواره خود داشته که نصب پمپ تصفیه را راحت تر کرده است. برای تخلیه و تعویض راحت تر آب نیز در قسمت کف یک دریچه به کار برده شده تا نیازی به تخلیه آب از قسمت فوقانی نباشد. جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که مانند یک پارچه ضخیم برزنتی تولید شده است. این نوع متریال ساختاری سه لایه داشته به همین جهت در برابر فشار و دمای متفاوت آب ، نور آفتاب و ساییدگی های سطحی مقاومت خواهد بود. این بدنه در کنار ویژگی های نام برده شده انعطاف پذیری بالایی نیز داشته از همین رو می توان اقدام به جمع کردن بدنه در حجم و اندازه های کوچکتر کنید تا توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد.

این بدنه به وسیله فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه کاملا ضد زنگ راه اندازی می شود. آلیاژ این فریم ها کاملا مقاوم در برابر فرسایش بوده از همین رو در هر نوع شرایط جوی قابل استفاده خواهد بود. البته نحوه نصب صحیح آنها در کنار نوع متریال خود می تواند در افزایش طول عمر پایه موثر باشد. برای خرید استخر پیش ساخته ثابت گرد اینتکس کافیست محصول خود را در نمایندگی اینتکس به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
16807 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
70.1 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...