استخر بادی

استخر طلقی 2.44 متر بست وی مدل 55001

از {{model.count}}

bestway 55001 fill'n fun pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر طلقی بزرگ بست وی با قطر 244 سانتی متر، در واقع بزرگترین استخر طلقی غیر بادشو عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان در فصول گرما مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ساختار بدنه یکدست بوده و از حجم و وزن بسیار مناسبی برخوردار است به همین دلیل می توانید به راحتی در مسافرت ها حمل، راه اندازی و استفاده نمایید.

استخر طلقی بست وی با قطر 2.44 متر یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین استخر طلقی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه اصلی به صورت گرد و کاملا یکدست بوده و بر خلاف تصور افراد امکان جمع شدن این استخر در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم خواهد بود بنابراین می توانید در مسافرت ها نیز از استخر طلقی 2 متری بست وی بهره مند شوید.

متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل از نوع طلقی بوده که متریالی نرم و منعطف محسوب می شود. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده بنابراین جای نگرانی بابت استفاده در فضای باز از آن نخواهد بود. ابعاد کلی این استخر برابر با 244 در ارتفاع 46 سانتی متر بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 1612 لیتر آب را در خود جای دهد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3.7 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر طلقی بزرگ بست می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس محصول خود را ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

عرض
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
ظرفیت
۱۶۱۲ لیتر
وزن
۳.۷ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
مقاوم در برابر ضربه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...