استخر بادی

استخر بادی کودک فروزن اینتکس مدل 58469

از {{model.count}}

intex 58469 frozen child inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک اینتکس با طرح فروزن یکی از مدل های خاص از نظر طراحی ظاهری در زمینه مدل های دیزنی شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال در فضای باز و بسته و فصول گرما توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است.

استخر بادی کودک طرح فروزن اینتکس از سری استخر بادی تولید شده در طرح دیزنی و طرح های سفارشی شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان عرضه شده است. این محصول همانطور که در تصویر خود مشخص است طراحی بدنه مستطیلی داشته و دیواره آن به صورت دو جداره می باشد از همین رو در صورتی که افراد بزرگسال نیز در درون استخر نشسته و به دیواره آن تکیه بدهند آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بدنه اصلی توسط دو دریچه باد راه اندازی شده از همین رو ساختار دو تکه و متصل به هم دارد.

قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده از همین رو در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز نرم و مطمئن برای آن استفاده کنید. در همین قسمت یک دریچه تخلیه آب نیز تعبیه شده تا کار را برای افراد در تعویض آب راحت تر کند. استخر بادی بزرگ کودک در ابعاد (طول: 262 سانتی متر ، عرض: 175 سانتی متر ، ارتفاع: 56 سانتی متر) تولید شده این ابعاد تمام قسمت های باد شده را در بر می گیرد از همین رو ظرفیت آب 770 لیتری را خواهد داشت. البته به دلیل نوع متریال بدنه انعطاف پذیری بالای آن باعث جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر شده تا در نتیجه به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل باشد.

متریال مورد استفاده از پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که ساختار دو لایه را ایجاد کرده است. این بدنه در برابر فشار دمای متفاوت آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. جهت خرید استخر بادی کودک اینتکس با طرح فروزن کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
ظرفیت آب
770 لیتر
وزن
4.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
قابلیت نشستن و تکیه دادن افراد بزرگسال داخل استخر
دارای بدنه با ساختار دو جداره
قابل استفاده در فضای باز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...