استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 52212

از {{model.count}}

bestway 52212 inflatable kids pool with whiteboard

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی به همراه تخته وایت برد یکی از جذاب ترین استخر بادی های تولید شده شرکت بست وی می باشد که یک استخر بادی ارزان محسوب شده و می توانید این محصول را از سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

استخر بادی کودک بست وی مدل 52212 یکی دیگر از محصولات بادی تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که در سال 2020 برای اولین بار تولید و در بازار محصولات بادی در سرتاسر دنیا عرضه گردید. این استخر به دلیل طراحی منحصر به فرد و جذابی که داشت توانست تا در همان ابتداری کار به یکی از استخر بادی های پر فروش در بازار تبدیل شود و با کیفیت بالایی که در بدنه داشت رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. ساختار کلی این محصول به صورت مربعی شکل است.

رنگ بدنه آن ترکیبی از رنگ های زرد، نارنجی، آبی و سفید می باشد. قسمت دیواره بیرونی این محصول به صورت چند رنگ بوده و قسمت کف استخر نیز تماما آبی می باشد. یکی از کار های بسیار جالب و جذابی که شرکت بست وی در تولید این استخر بادی انجام داده است این که بر روی یکی از دیواره های این محصول یک عدد تخته وایت برد تعبیه کرده است. همینطور یک عدد کیف مخصوص ماژیک در قسمت بیرونی دیواره استخر قرار داده شده است که محل قرار گیری ماژیک ها می باشد. با وجود این وسایل کودکان می توانند علاوه بر آبتنی، سرگرم نقاشی بر روی تختخ نیز بشوند.

این استخر بادی می تواند گزینه بسیار جذابی برای هدیه دادن به کودکان محسوب شود. همانند دیگر محصولات بادی این شرکت، این استخر بادی بچه گانه نیز تولید شده از وینیل می باشد که از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب برخوردار است. یکی از مزیت های وینیل یا PVC این است که به راحتی قابل تعمیر بوده و با وجود بسته تعمیراتی که درون بسته بندی استخر بادی قرار داده شده است شما می توانید به راحتی درون منزل خود استخر بادی را تعمیر بنمایید.

البته با رعایت یک سری نکات می توانید از به وجود آمدن پارگی در قسمت بدنه استخر بادی جلوگیری نمایید. شما می توانید برای خرید استخر بادی و مشاهده قیمت استخر بادی به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران و فروشگاه استخر بادی مراجعه کرده و یا در صورت نیاز با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
127 سانتی متر
عرض
127 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
ظرفیت آب
118 لیتر
وزن بسته بندی
1.9 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای تخت وایت برد
دارای ماژیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...