استخر بادی

استخر بادی سه بعدی کودک بست وی مدل 54114

از {{model.count}}

bestway 54114 3D kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سه بعدی کودک بست وی یکی محصولات جذاب و منحصر به فرد کمپانی bestway می باشد که دارای رنگ بدنه نارنجی و قسمت دیواره داخلی آن دارای طرح سه بعدی می باشد. این استخر بادی تولید شده از وینیل بوده و ابعاد آن تشکیل شده از 261 × 175 × 50 سانتی متر است. بر روی بسته بندی این استخر بادی بزرگ یک عدد عینک 3 بعدی نیز قرار داده شده است. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

استخر بادی سه بعدی کودک بست وی مدل 54114 یکی از سری محصولات بادی جدید و بسیار جذاب شرکت bestway می باشد که تولید سال 2021 بوده و به تازگی به بازار محصولات بادی معرفی شده است. این استخر بادی بزرگ بدنه ای به رنگ نارنجی داشته و قیمت لبه آن به رنگ قرمز است که در کنار هم این دو رنگ ترکیب رنگی بسیار زیبایی را پدید آورده اند. دیواره داخلی این استخر بادی بچگانه دارای یک سری طرح های کارتونی از حیوانات می باشد که با ساختار سه بعدی بر روی بدنه داخلی این محصول چاپ شده اند. به وسیله عینکی که بر روی بسته بندی آن قرار داده شده است کودکان می توانند تصاویر بسیار هیجان انگیزی را درون استخر بادی خود تماشا کنند.

از مزیت های این محصول ابعاد بسیار بزرگ آن است. با وجود این ابعاد، کودکان یک استخر بزرگ را در اختیار خود داشته و می توانند در هر لحظه به همراه دوستان خود به تفریحات آبی بپردازند. این ابعاد عبارتند از طول: 261 ساتی متر، عرض: 175 سانتی متر و ارتفاع: 50 سانتی متر. ارتفاع و ابعاد دیگر این استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای نوجوانان نیز می باشد. ظرفیت آب آن 780 لیتر است و با وجود یک عدد دریچه تخلیه آبی که درون این استخر بادی تعبیه شده است می توان آب درون استخر را به راحتی تخلیه نمود.

این بار نیز وینیل متریال استفاده شده در ساخت بدنه این محصول می باشد. این متریال که با نام دیگر پی وی سی نیز شناخته می شود، از مقامت خوبی در مقابل تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و می توان مدت زمان بسیار زیادی را از آن در مقابل آفتاب بی هیچ نگرانی ای استفاده نمود. تنها بایستی مراقب بود تا شئ تیزی با بدنه آن برخوردی نداشته باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع محصولات بادی و یا راهنمایی در خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی با همکاران ما در فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
261 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ظرفیت آب
780 لیتر
وزن
3.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای عینک سه بعدی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...