استخر بادی

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل 51045

از {{model.count}}

bestway 51045 baby inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه بست وی با طرح استوایی، یکی از انواع استخر بادی با طرح فانتزی برای تفریحات آبی و توپی کودکان 3 تا 6 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای بدنه ای با سه رینگ بادشو بوده و با توجه به متریال خوب خود می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید.

استخر بادی بچه گانه بست وی مدل گرد با طرح استوایی، از پر فروش ترین استخر بادی عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که برای کودکان 3 الی 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای یک مدل مشابه با ابعاد بزرگتر نیز بوده که تنها از نظر قطر تفاوت دارند. طراحی و ساختار بدنه همانطور که در تصاویر آن مشخص بوده به صورت گرد به همراه سه رینگ بادشو به هم متصل می باشد بنابراین برای راه اندازی آن نیاز به باد زدن از سه دریچه هوای مجزا خواهد بود. قسمت کف استخر بادی بچگانه بست وی نیز به صورت ساده طراحی شده از همین رو در صورت استفاده در فضای باز بهتر است یک زیرانداز مطمئن برای کف آن به کار ببرید.

جنس و متریال بدنه استخر بادی کودک از پلاستیک PVC دولایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم خواهد بود به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. این متریال وزن 2.2 کیلوگرمی داشته و به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکتری جمع می شود. ابعاد راه اندازی شده استخر گرد کودک برابر با (قطر: 150 سانتی متر، ارتفاع: 53 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 445 لیتر آب را در خود جای دهد. با توجه به این ابعاد و ظرفیت، امکان استفاده از استخر مربوطه به عنوان استخر توپ بادی فراهم می باشد. جهت خرید استخر بادی بچه گانه بست وی می توانید به دو روش اینترنتی و یا تلفنی اقدام کرده و سپس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قطر
۱۵۰ سانتی متر
ارتفاع
۵۳ سانتی متر
ظرفیت
۴۴۵ لیتر
وزن
۲.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...