استخر بادی

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل 57496

از {{model.count}}

intex 57496 inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچه گانه اینتکس مدل بامبی دارای طراحی شش ضلعی، کف باد شو جز استخر بادی عمیق می باشد که با خرید استخر بادی می توانید در داخل منزل و یا حمام استفاده کنید.برای خرید استخر بادی و یا قیمت استخر بادی از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

استخر بادی کودک شش ضلعی اینتکس از سری استخر بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که با همکاری دیزنی آن را طراحی کرده است، اینتکس از تولیدکنندگان موفق محصولات بادی می باشد که انواع استخر بادی بچه گانه و استخر بادی بزرگسال در مدل و طرح های جذاب ، مختلف و همچنین انواع محصولات بادی که در نمایندگی مستر اینتکس می توانید مشاهده کنید را تولید کرده است که در ا‌دامه در مورد کاربرد استخر بادی، ابعاد استخر بادی و نصب و راه اندازی استخر بادی توضیحات تکمیلی را به شما ارائه می دهیم.

استخر بادی کودک مدل 57496 یکی از مرتفع ترین استخر بادی های موجود در بازار می باشد ابعاد کلی این استخر بادی برابر است با 191 سانتی متر به طول، 178 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 61 سانتی متر دارد، همانطور که در تصویر محصول مشاهده میکنید ساختار کلی این استخر به صورت شش ضعلی می باشد که تفاوت زیادی با اکثر استخر بادی های تولید شده دارد زیرا گرد و مربع و مستطیل معمول ترین ساختارهای استخر بادی بچه گانه و استخر بادی بزرگسال می باشد.

همانطور که گفته شده این استخر بادی یکی از مرتفع ترین ها می باشد که از حد متوسط استخر بادی ها 5 سانتی متر ارتفاع بیشتری دارد. با توجه به ابعاد ذکر شده استخر بادی شش ضلعی اینتکس ظرفیت آبی برابر با 541 لیتر دارد و وزن بسته بندی این محصول برابر با 4.5 کیلوگرم می باشد. جنس بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و دمای آب از خودش نشان میدهد، PVC به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد.

بدنه استخر از سه لایه باد شو متصل به هم ساخته شده است که هر بدنه به صورت جداگانه نسبت به یک دیگر باد می شوند و البته گفتنی است که این استخر بادی دارای کف باد شو می باشد که مزیت خوبی محسوب می شود. از دیگر مزیت های پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول می توان به قابلیت تعمیر آن اشاره کرد، شرکت اینتکس در بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده است که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده کنید، البته اگر در هنگام استفاده اشیا تیز به آن برخورد نکند اتفاق خاصی برای آن نمی افتند.

شرکت اینتکس با والت دیزینی برای طراحی یک سری از محصولات خود همکاری هایی را داشته است، استخر بادی های طراحی شده توسط والت دیزنی برگرفته شده از انیمیشن و شخصیت های والت دیزنی می باشد که در بین کودکان دارای محبوبیت های زیادی هستند. این استخر بادی نیز برگرفته شده از انیمیشن بامبی می باشد. در طراحی این استخر بادی از رنگ های شاد و متنوعی استفاده شده است که می تواند به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خوشد جلب کند. برای نصب و باد کردن این استخر بادی تنها کافیست از انواع پمپ باد که در فروشگاه مستر اینتکس موجود می باشد استفاده کنید.

استخر بادی این روزها به عنوان یک تفریح آبی جذاب برای کودکان به حساب می آید با خرید استخر بادی کودک می توانید کودک خود را ساعات طولانی مشغول بازی کنید. برای خرید استخر بادی اینتکس و یا استعلام قیمت استخر بادی اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید، مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
191 سانتی متر
عرض
178 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
ظرفیت آب
541 لیتر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...