استخر بادی

استخر بادی بست وی طرح پرنسس مدل 91056

از {{model.count}}

bestway 91056 Disney inflatable kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بست وی طرح پرنسس از سری طرح های کمپانی Disney می باشد که این بار با همکاری شرکت bestway دست به تولید یک استخر بادی بزرگ و مناسب برای تمام سنین زده است. بدنه این استخر بادی کودک از وینیل تولید شده و ارتفاع آن نیز 51 سانتی متر می باشد. در ادامه توضیحات می توانید اطلاعات دقیق تری از این استخر بادی عمیق را به همراه قیمت و مشخصات مشاهده بنمایید.

استخر بادی بست وی طرح پرنسس مدل 91056 یکی محصولات جذاب کمپانی bestway به شمار می رود که با همکاری شرکت دیزنی این محصول را در سال 2021 تولید و در بازار عرضه کرده اند. این محصول توانست تا به وسیله طراحی جذابی که برای کودکان دارد فروش خوبی را طی این مدت کسب کرده و به یکی از محبوب ترین محصولات بادی در بازار این دسته از محصولات تبدیل شود. استخر بادی عمیق بست وی که یک وسیله مناسب برای تفریحات کودکان به شمار می رود، دارای شکل کلی مستطیلی می باشد.

بدنه این محصول به رنگ صورتی بوده و بر روی دیواره خارجی آن طرحی از انیمیشن پرنسس نقش بسته است. این موضوع می تواند کودکان، مخصوصا کودکان دختر را بسیار هیجان زده کند. استخر بادی طرح پرنسس همینطور می تواند گزینه مناسبی برای تفریحات تابستانی کودکان محسوب شود. همانطور که می دانید شرکت بست وی و اینتکس که از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا می باشند، با دستیابی به تکنولوژی رو دنیا، از متریالی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند که ضد حساسیت بوده و هیچگونه آسیبی را به پوست کودکان وارد نمی کند. این بار هم همانند همیشه این شرکت، این استخر را از وینیل تولید نموده است. این جنس از مواد مقاومت بسیار خوبی را در مقابل تابش مستقیم خورشید دارا می باشد.

ابعاد تشکیل دهنده استخر بادی بچگانه بست وی نیز عبارتند از طول: 201 سانتی متر، عرض: 150 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر. این ارتفاع، استخر طرح پرنسس را در دسته استخر های عمیق قرار داده است که آن را مناسب برای کودکان و نوجوان نموده. ظرفیت آب این محصول 450 لیتر می باشد. در قسمت کف استخر، یک دریچه تخلیه تعبیه شده است تا به کمک آن بتوان به راحتی و در حداقل زمان آب درون استخر را تخلیه نمود. شما می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر در مورد تمامی محصولات بادی، مشاوره درباره خرید استخر بادی و یا اطلاع از قیمت استخر بادی و مقایسه آن ها با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
201 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت آب
450 لیتر
وزن
4.2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...