استخر بادی

استخر بادی اینتکس با آبپاش مدل 57440

از {{model.count}}

intex 57440 child inflatable pool with sprinkler

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی با آبپاش کودک در طرح وان یکی از جدید ترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس با عمق کم مناسب برای تفریحات آبی و توپی کودکان دارای ورودی آب مجزا برای آبپاش سرخود مناسب برای تفریحات تابستانی و قابل استفاده در فضای باز

استخر بادی اینتکس با آبپاش بادی سرخود در طرح وال مدل جدید تر از سری استخر بادی کم عمق کودکان در طرح وال بوده که برای تفریحات آبی در فصول گرما و در فضای باز عرضه شده است. این استخر بادی یک ویژگی مهیج روی خود داشته و آن نیز آبپاش متصل به بدنه خود می باشد. این آبپاش توسط دریچه باد مجزا به شلنگ آب متصل شده و آب را از دریچه اسپری کننده خود به داخل استخر هدایت می کند. ساختار کف به صورت ساده بوده از همین رو در صورت استفاده در فضای باز بهتر است یک زیرانداز مطمئن برای آن استفاده کنید.

استخر بادی کودک اینتکس ساخته شده از حنس پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که رایج ترین نوع متریال به کار برده شده در تولید انواع استخر بادی می باشد. این نوع متریال امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را به دلیل انعطاف پذیری بالای خود داشته و از طرفی قابل تعمیر نیز خواهد بود. کیفیت بالای متریال به دلیل مقاوم بودن در برابر فشار و دمای آب و همچنین نور آفتاب طول عمر این کالا را افزایش داده است.

استخر بادی طرح وال اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 201 سانتی متر ، عرض: 196 سانتی متر ، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده اما ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی آبپاش می باشد بنابراین عمق مفید آن حدودا 20 سانتی متر خواهد بود. با توجه به ابعاد و عمق مفید این استخر قادر است تا 200 لیتر آب را در درون خود جای دهد. با داشتن فشار آب مناسب پر کردن استخر در کوتاه ترین زمان صورت می گیرد. برای خرید استخر بادی با آبپاش اینتکس در طرح وال می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
201 سانتی متر
عرض
196 سانتی متر
ارتفاع
91 سانتی متر
ظرفیت آب
200 لیتر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین زیر 5 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...