قایق بادی

سایبان قایق بادی اینتکس مدل 68600

از {{model.count}}

intex 68600 portable boat sunshade

تعداد
نوع
4,620,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایبان قایق بادی اینتکس مدل 68600 یکی از لوازم جانبی های ساخته شده مناسب برای قایق بادی می باشد که قابل نصب بر روی انواع قایق بادی های سی هاوک 3و 4، اکسکروشن 4 نفره و مارینر 3 نفره و چهار نفره میباشد. برای خرید و قیمت سایبان قایق بادی اینتکس مدل 68600 میتوانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

همانطور که میدانید قایق بادی یکی از محصولات ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که دارای مدل های مختلف با ابعاد و ظرفیت های مختلف می باشد که اینتکس برای یک سری از قایق بادی های خود یک سری لوازم جانبی تولید کرده است که استفاده از آنها موجب می شود که قایق سواری بهتر و لذت بخشی را تجربه کنیم که مهم ترین این لوازم جانبی قایق بادی سایبان آن می باشد. سایبان قایق بادی یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی قایق بادی می باشد که مدل 68600 مناسب برای استفاده در قایق بادی های مارینر 3 و مارینر 4 نفره، سی هاوک 3 نفره و سی هاوک 4 نفره، قایق بادی اکسکروشن 4 نفره و قایق بادی چنلجر 3 نفره می باشد، قایق بادی شما بادی دارای جا نگهداری لنسر ماهیگیری داشته باشد و این سایه بان قایق بادی به آن قسمت متصل می شود.

ابعاد این سایه بان برابر است با 160 سانتی متر به طول و عرضی برابر با 142 سانتی متر به صورت کاملا بر روی قایق های ذکر شده را پوشش میدهد. این سایه بان دارای فریم هایی از جنس آلومینیوم می باشد که قابلیت جا به جایی و حمل نقل بسیار آسانی دارد و همچنین وزن بسیار سبکی دارد. پارچه سایه بان نیز از جنی پارچه اکسفورد ساخته شده است که در برابر تابش نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد. برای خرید سایبان قایق بادی اینتکس مدل 68600 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
۳ کیلوگرم
ابعاد
۱۶۰*۱۴۲ سانتی متر
جنس بدنه
پارچه آکسفورد و پایه آلومینیومی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...