تخت بادی

تخت بادی ۱ نفره اینتکس مدل ۶۴۴۵۶

از {{model.count}}

Intex inflatable single bed, model 64456

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی ۱ نفره اینتکس مدل ۶۴۴۵۶ محصولی با کیفیت از نمایندگی فروش محصولات بادی مستر اینتکس، دارای بدنه ای مقاوم در برابر رطوبت و ضربه و همچنین رویه ضد تعریق و مواج می باشد. استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف و پی وی سی مخملی در رویه از مزایای محصول محسوب می شود. اطلاعات بیشتر درباره این تخت بادی را می توانید به کمک ارتباط مستقیم با همکاران ما دریافت نمایید.

تخت بادی ۱ نفره اینتکس با روکش مخملی و رویه مواج می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که نیاز به یک تخت خواب بادی تک نفره با کیفیت برای استفاده های روزمره و یا استراحت های کوتاه مدت خود دارند. شیارهای مناسب در قسمت رویه تخت بادی موجب ایجاد حس راحتی بیشتر برای استفاده کننده از تخت به همراه خواهد داشت که به سبب همین رویه مواج، بدن فرد در هنگام استفاده دچار تعریق نخواهد شد و استراحت لذت بخش تری را تجربه خواهد نمود.

بخش کناری این تخت خواب بادی نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است که لایه دوم از پی وی سی مخملی تهیه شده است تا علاوه بر افزایش استحکام محصول در برابر اشیاء نوک تیز میتواند توانایی تخت بادی را در برابر فشار و ضربه نیز بالا ببرد. بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تشکیل شده است تا نهایت مقاومت در برابر فشار را داشته باشد و البته خاصیت ضدآب بودن نیز به تخت بادی ببخشد که یکی از ویژگی های این محصول نیز بشمار می آید. البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که در صورت بروز مشکل برای تخت خواب می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به کمک برچسب تعمیرات تعبیه شده در بسته بندی محصول، قسمت مورد نظر را علامت گذاری نموده و در فرصتی مناسب اقدام به تعمیر نموده آن توسط خود و یا متخصصین فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس نمایید.

به همراه داشتن پمپ باد برقی دوکاره را نیز می توان از دیگر ویژگی های این تخت بادی برشمرد که می تواند به سادگی محصول شما را در زمانی بسیار کوتاه باد نموده و یا خالی کند که این کار به کمک برق مستقیم انجام خواهد شد. البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که در صورت عدم دسترسی به برق نیز می توانید به کمک پمپ دستی این محصول را باد نموده و از آن استفاده کنید.


طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۶ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی و روکش جیر
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۶ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...