تخت بادی

تخت بادی 1 نفره اینتکس مدل 64122

از {{model.count}}

intex 64122 air bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی یک نفره اینتکس مدل 64122 از محصولات با کیفیت برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مخملی ضدتعریق و کف ضدآب می باشد که در رادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت. این تخت خواب بادی تک نفره اینتکس دارای پمپ باد سرخود برقی بوده و می تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده بعنوان تخت خواب دائمی برای استراحت های طولانی مدت باشد.

تخت بادی را می توان به عنوان یکی از مهم ترین و پرکاربردترین محصولات بادی یاد کرد، همانطور که میدانید خرید تخت خواب چوبی و یا فلزی این روزاها مشمول هزینه ای بسیار زیاد می باشد و همچنین فضایی که توسط این محصول اشغال می شود نیز بسیار زیاد است، اما تخت خواب بادی دقیقا نقطه ای مقابل با تخت خواب چوبی و معمولی می باشد، قابلیت جابجایی و قیمتی بسیار ارزان دارد. همانطور که اسم این محصول پیداست این تخت دارای ساختاری بادی می باشد که توسط یک پمپ بر روی بدنه آن قرار گرفته است. پمپ باد تخت بادی یک نفره اینتکس توسط اتصال به برق شهر کار می کند که قابلیت دهش و مکش را باهم دارد.

ابعاد تخت خواب بادی اینتکس برابر است با 99 سانتی متر به عرض، 191 سانتی متر به طول و ارتفاعی برابر با 42 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای یک تخت خواب بادی یک نفره می باشد البته ابعاد بسته بندی این محصول بسیار کوچک می باشد که به راحتی می توانید پس از استفاده از تخت بادی آن را جمع آوری کنید و از فضای آزاد شده نهایت استفاده را بکنید. همانطور که گفته شد این محصول توسط برند اینتکس تولید می شود و محصولات این برند توسط نمایندگی اینتکس، مستر اینتکس بفروش می رسد. تمامی محصولات مستر اینتکس دارای ضمانت اصالت کالا نازلترین قیمت هستند.

جنس رویه ی این تخت خواب بادی از پی وی سی ساخته شده است که دارای رویه ای از جنس جیر ضد تعریق می باشد. بر روی قسمت بالایی این تشک بادی یک عدد بالش سرخود نیز قرار گرفته است که در بقیه تخت بادی های تولید شده توسط برند های مختلف این مورد مشاهده نمی شود و می توان از آن به عنوان یک مزیت عنوان کرد. شایان ذکر است که بر روی این محصول یک عدد کیف حمل نیز قرار گرفته شده است.

تخت بادی 1 نفره اینتکس: راهنمایی برای خرید و استفاده

مقدمه

تخت بادی یکی از محصولات مورد استفاده در کمپینگ، پیک‌نیک، سفر و استراحت در طبیعت است. تخت بادی 1 نفره اینتکس، یکی از تخت‌های بادی با کیفیت و مناسب برای استفاده در فضای باز است. در این مقاله به معرفی و راهنمایی برای خرید و استفاده از تخت بادی پرداخته شده است.

خرید تخت بادی 1 نفره اینتکس

مشخصات فنی

قبل از خرید تخت خواب بادی اینتکس، بهتر است با مشخصات فنی آن آشنا شوید. این تخت بادی دارای ابعادی برابر با 99x191x42 سانتی‌متر است. همچنین این تخت بادی دارای مجموعه‌ای از ویژگی های مختلف برای راحتی است که این ویژگی های کیفیت استراحت شما را بالاتر بوده و محصول با کیفیتی را برای شما فراهم خواهند نمود. 

کیفیت تخت بادی

کیفیت تخت بادی 1 نفره اینتکس بسیار بالا بوده و در مقایسه با تولیدات سایر برندها می توان این محصول را درر رده اول قرار داد. این محصول از متریال با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای سطح کف آب بوده و همچنین دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و پارگی است.

قیمت تخت بادی

قیمت تخت بادی 1 نفره اینتکس، بسته به فروشگاهی که این محصول را عرضه می‌کند، متفاوت است. این قیمت به تاریخ تولید کالا نیز بستگی دارد و محصولاتی با تاریخ های بروز عموما دارای قیمت های بالاتری نیز می باشند. البته پیشنهاد شرکت اینتکس، خرید کالاهای به روز است.

تخت بادی یک نفره اینتکس

راهنمای استفاده از تخت بادی 1 نفره اینتکس

  • طریقه باد کردن تخت خواب بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس می تواند توسط پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه محصول باد شود و این عمل در کمترین زمان ممکن انجام خواهد پذیرفت.

  • طریقه تخلیه هوا

بعد از استفاده از تخت بادی، می توانید باد آن را تخلیه کنید. برای تخلیه هوا، می‌توانید به کمک پمپ باد روی بدنه، تخت بادی را در سریعترین زمان ممکن تخلیه کرده و به همراه حمل حمل کنید.

  • مراقبت از تخت بادی

برای بهره‌ب رداری بیشتر و طولانی‌ مدت از تخت بادی 1 نفره اینتکس، باید به مراقبت از آن توجه کنید. برای این منظور، این تخت بادی را بعد از هر استفاده و در صورت عدم نیاز، باد محصول را تخلیه کرده آن را در جایی خشک و خنک نگهداری کنید. همچنین از برخورد اشیا نوک تیز و حرارت مستقیم به بدنه جلوگیری کنید.

  • استفاده از تخت بادی

تخت بادی 1 نفره اینتکس، برای استفاده در فضای باز، بسیار مناسب است. این تخت بادی دارای کف ضد آب می‌باشد و می‌توانید با اطمینان از آن در محیط‌های مرطوب استفاده کنید. همچنین، این تخت بادی دارای ضخامت بالایی است و به شما امکان تحمل وزن بالایی را می‌دهد. رویه مخملی تعبیه شده برای محصول نیز به شما در استراحت های طولانی مدت کمک بسزایی خواهد نمود و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد.


نتیجه‌گیری

تخت بادی 1 نفره اینتکس، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای استفاده در فضای باز و یا حتی داخل منزل است. با توجه به مشخصات فنی، کیفیت و قیمت مناسب این محصول، می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید و از آن برای استراحت و خواب در طبیعت استفاده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید مشاورین فروش محصولات بادی مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمای لازم را دریافت نمایید.

طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
رویه مواج و ضدتعریق
کف ضدآب
پمپ دوکاره
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...