جکوزی بادی

کیت نظافت جکوزی بادی اینتکس مدل 28004

از {{model.count}}

intex 28004 spa maintenance kit

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیت نظافت جکوزی بادی اینتکس از جدید ترین لوازم جانبی تولید 2023 شرکت اینتکس بوده که برای انواع جکوزی پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد. این کیت شامل فرچه فومی، اسکیمر فرچه ای و یک اسکیمر توری بوده که پکیجی کامل برای پاک سازی و نظافت انواع جکوزی محسوب می شود. این محصول در یک پکیج توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

کیت نظافت جکوزی بادی اینتکس از سری لوازم جانبی در زمینه پاک سازی و نظافت انواع جکوزی پیش ساخته بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول شامل یک فرچه فومی، یک جارو یا فرچه اسکیمر و یک اسکیمر توری بوده که هر کدام کاربرد های خاصی دارند. از فرچه فومی می توانید برای پاک سازی سطحی رویه و کف جکوزی و از جارو اسکیمر که ساختاری زبر تر داشته برای پاک سازی زباله ها و جلبک های سخت استفاده می شود.

اسکیمر توری نیز جهت جمع کردن زباله های درشت آبی مورد استفاده قرار می گیرد. اسکیمر فرچه ای و اسکیمر توری هر دو قابلیت اتصال دسته های قابل تنظیم را داشته تا به راحتی بدون وارد شدن به داخل جکوزی امکان نظافت آن را داشته باشید. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 700 گرمی عرضه می شود. برای خرید پکیج نظافت جکوزی بادی و پیش ساخته اینتکس کافیست سفارش خود را به روش تلفنی و یا آنلاین در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
700 گرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده
سایر ویژگی ها
دارای اسکیمر فومی
دارای اسکیمر فرچه ای
دارای اسکیمر توری
قابلیت اتصال دسته به اسکمیر توری و فرچه ای

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...