چادر بازی کودک و کلبه بادی

کلبه بادی کودک اینتکس مدل 48634

از {{model.count}}

intex 48634 indoor play tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کلبه بادی کودک اینتکس نوعی از چادر بازی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شده است. این محصول که یکی از محصولات بادی این شرکت می باشد از کیفیت بدنه خوبی برخوردار بوده و دارای طراحی بسیار جذابی می باشد. این چادر بازی کودک اینتکس دارای شکل ظاهری منحصر به فردی بوده که در ادامه مطلب می وانید جزئیات بیشتری از آن را مشاهده بفرمایید.

کلبه بادی کودک اینتکس مدل 48634 محصولی جدید و بسیار زیبای شرکت اینتکس بوده که در واقع نوعی از چادر بازی های این شرکت محسوب شده و وسیله ای مناسب برای تفریح و بازی کودکان درون منزل می باشد. ساختار این چادر بازی به صورت بادی بوده و جنس بدنه ی آن همانند تمامی محصولات بادی شرکت intex تولید شده از وینیل می باشد. وینیل یکی از خصوصیاتی که دارد این است که از مقاومت بسیار خوب و دوام بالایی برخوردار است و می توان مدت زمانی طولانی را از آن بهره مند شد. کلبه بادی اینتکس قابل استفاده درون اتاق کودک و همینطور فضای باز می باشد و در هوای آفتابی می توان از آن درون طبیعت و یا حیاط منزل استفاده نمود. این محصول می تواند گزینه ی بسیار جذابی به عنوان هدیه برای کودکان باشد تا به وسیله ان به همراه دوستان خود تفریحی سالم را تجربه کنند.

ابعاد این چادر بازی اینتکس تشکیل شده است از طول: 127 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر و ارتفاع: 116 سانتی متر. قسمت کف این چادر به صورت کف باز طراحی شده است که این امر سبب می شود تا از سوراخ شدن کف چادر جلوگیری شده و کودکان با خیالی آسوده درون آن با اسباب بازی های خود بازی کنند. یکی دیگر از مزیت های این محصول وزن مناسب و ابعاد بسته بندی کم حجم آن می باشد که به افراد این امکان را می دهد تا این چادر بازی را به راحتی حمل و جابجا نمایند. شما می توانید این چادر بازی کودک را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

کلبه بادی کودک مثلثی اینتکس مدل 48634 از محصولات جذاب برند intex می باشد که توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کرده است. طراحی منحصربفرد و ابعاد استاندارد و همچنین بدنه ای با مقاومت بالا از ویژگی های این کالا به شمار می روند. 


طراحی و ابعاد چادر بازی کودک

طراحی این چادر بازی بچگانه به شکل مثلثی بوده و از جذابیت های کالا محسوب می شود. برخی از قسمت های این چادر بازی بادی بوده و دیواره های محصول را متریالی از جنس پی وی سی وینیل تشکیل داده است که در برابر اشیا نوک تیز نیز مقاوم بوده و می تواند یک محصول با مقاومت بالا را در اختیار فرزندان شما قرار دهد. طول این کلبه بادی ۱۲۷ سانتی متر، عرض آن ۱۱۲ سانتی متر و ارتفاع محصول ۱۱۶ سانتی متر می باشد که به شما امکان استفاده برای یک الی دو کودک را خواهد داد. بر روی بدنه این محصول طراحی شبیه به جنگل درنظر گرفته شده است و می تواند توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کند. 

کلبه بازی بادی کودک اینتکس

وزن و ویژگی های کلبه بادی اینتکس

وزن ۲ کیلوگرمی این چادر بازی بچه گانه موجب این شده است تا کودکان شما بتوانند محصول را جابجا کرده و در هر مکانی از آن استفاده نمایند. البته از ویژگی های محصولات بادی سادگی در باد کردن و کوتاه بودن زمان راه اندازی و جمع کردن آن ها می باشد که به شما امکان جابجایی برپا کردن سریع کالا را خواهد داد. همچنین وزن کم محصول سبب این خواهد شد تا بتوانید از این کالا را در مسافرت های خود نیز به همراه داشته باشید. از ویژگی های این کالا می توان به نداشتن کف اشاره نمود زیرا بسیاری از مواقع در اثر پرش و ضربه های کودکان کف چادرهای بازی دچار آسب شده و یا از محصول جدا می شوند و موجب تخلیه باد و بعضا غیر قابل استفاده شدن محصول می شوند.


سوالات متداول

  • برای راه اندازی این چادر بازی کودک به چه نوع پمپ بادی نیاز است؟

استفاده از پمپ باد دستی کوچک نیز می تواند برای راه اندازی این محصول مناسب باشد گرچه پمپ باد برقی سریع ترین و راحت ترین راه اندازی را برای شما خواهد داشت.

  • برای کف این چادر بهتر است چه نوع زیراندازی استفاده کنیم؟

زیرانداز فومی یا تاتامی بهترین زیراندازی بوده که می توان برای قسمت کف این چادر استفاده نمود تا فضایی نرم را برای کودکان شما ایجاد کند. هر چند از این محصول در فضای داخل منزل و روی فرش ها استفاده شده اما برای فضای بیرونی بهتر است از تاتامی استفاده نمایید.

جمع بندی

کلبه بادی کودک اینتکس از محصولات جذاب برای کودکان شما بوده و می تواند یک تفریح لذت بخش را برایشان به ارمغان بیاورد. استفاده از متریال درجه یک و بدون حساسیت و همچنین نداشتن محدودیت در وزن قابل استفاده از دیگر ویژگی های این کالا بشمار می روند. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی و یا هرگونه سوال درباره این محصول می توانید با همکاران ما در بخش فروش محصولات بادی تماس برقرار نمایید.

طول
127 سانتی متر
عرض
112 سانتی متر
ارتفاع
116 سانتی متر
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای کف باز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...