پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دو کاره برقی فندکی اینتکس مدل 68608

از {{model.count}}

intex 68608 electric and 12V air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد دو کاره برقی فندکی اینتکس یکی از قوی ترین تلمبه برقی فندکی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای راه اندازی انواع محصولات بادی به دلیل داشتن نازل سه سر استفاده می شود. این محصول خاصیت مکش هوا و وکیوم کردن را نیز داشته و از قدرت 12PSI بهره مند خواهد بود. با توجه به قابلیت کار کردن این محصول با برق شهری و فندکی خودرو، می تواند علاوه بر منزل در مسافرت ها نیز کاربرد داشته باشد.

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مدل دو کاره یکی از بزرگترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای قدرت پمپاژ بالایی می باشد. این محصول نه تنها با برق شهری بلکه توسط برق فندکی خودرو نیز کار خواهد کرد از همین رو یک کابل فندکی نیز به صورت مجزا در بسته بندی آن قرار داده شده است. تلمبه برقی فندکی اینتکس دارای ابعاد 27 × 17 × 7 سانتی متر بوده و با وزن 3.3 کیلوگرمی به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. در دو طرف بدنه یک دریچه هوا تعبیه شده که یکی برای پمپاژ و دیگری برای مکش هوا استفاده می شود بنابراین با توجه به قابلیت وکیوم کردن، نیازی به تخلیه باد محصول خود نظر به صورت دستی نخواهد بود.

پمپ فندکی و برقی اینتکس دارای یک شلنگ با نازل سه سر بوده که با توجه به سایز های مختلف نازل خود می تواند برای راه اندازی تمامی محصولات بادی از جمله کاناپه بادی، استخر بادی، مبل بادی، تشک بادی، قایق بادی و ... مورد استفاده قرار بگیرد. یک کلید سه حالته روی بدنه تعبیه شده که یک طرف آن برای کارکرد با برق مستقیم و طرف دیگر برای کارکرد با برق فندکی می باشد. قرار دادن این کلید در حالت وسط نیز به معنی خاموش بودن این پمپ اینتکس خواهد بود. برای خرید پمپ برقی فندکی دو کاره اینتکس می توانید به صورت حضوری و یا به روش های اینترنتی و تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
3.3 کیلوگرم
ابعاد
27 × 17 × 7 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...