پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دستی اینتکس مدل 68614

از {{model.count}}

Intex 68614 hand pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد دستی اینتکس مدل متوسط یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین پمپ باد محصولات بادی با قدرت پمپاژ بالا و قابلیت باد زدن به صورت دو طرفه همراه با نازل سه سر مناسب برای راه اندازی انواع محصولات بادی اینتکس و بست وی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

پمپ باد دستی متوسط اینتکس یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین پمپ باد محصولات بادی بوده که توسط شرکت اینتکس برای راه اندازی انواع محصولات بادی عرضه شده است. این پمپ باد در سه سایز مختلف تولید شده که این مدل با سایز متوسط قادر است حتی اکثر محصولات بادی بزرگ را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کند. برخی از قایق بادی سایز بزرگ به همراه خود از این نوع پمپ باد برخوردار می باشند زیرا به دلیل قابلیت پمپاژ هوا در دو جهت رفت و برگشت حجم هوای بالایی را تولید می کند بنابراین با کمترین هزینه برای خرید پمپ باد دستی متوسط می توان مشکل باد کردن انواع محصولات بادی اعم از استخر بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی و ... را بر طرف نمود.

این پمپ باد دستی اینتکس دارای یک شلنگ پلاستیکی با نازل سه سر بوده که هر نازل سایز متفاوتی دارد بنابراین برای راه اندازی این محصولات با توجه به سایز دریچه های باد تعبیه شده روی آنها این نازل ها کارآمد خواهد بود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک فشرده و مقاوم بوده و کاملا ضد آب می باشد. از طرفی ساختار تولید ساده آن به گونه ای بوده که در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. برای خرید پمپ باد دستی سایز متوسط اینتکس کافیست این محصول را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

نوع پمپ
دستی متوسط
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
ندارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
390 گرم
ابعاد
37 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...