لوازم یدکی استخر پیش ساخته

فیلتر پمپ تصفیه Type I استخر بست وی مدل 58093

از {{model.count}}

Bestway 58093 portable pools pump filter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فیلتر پمپ تصفیه استخر پیش ساخته بست وی، کوچکترین نوع فیلتر کاغذی مصرفی برای تصفیه سازی آب انواع استخر آماده کوچک بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول متریال قوی در جذب زباله های آبی داشته و قابلیت شستشو و تعویض راحت را دارد.

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه استخر پیش ساخته بست وی مدل Type I، کوچکترین سایز کارتیج پمپ تصفیه استخر آماده و قابل حمل محسوب شده که برای انواع پمپ تصفیه فیلتری با قدرت تصفیه 1249 لیتر در ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. این فیلتر گرد در پکیج های 1 عددی و 2 عددی عرضه شده و هر کدام دارای ابعاد 8 در 9 سانتی متر با وزن 100 گرمی می باشد.

این نوع فیلتر کاغذی از متریالی با قدرت جذاب بالای زباله های آبی بهره مند بوده و از طرفی قابلیت تعویض آسان و شستشو را دارد در نتیجه می توانید تا چند بار از این نوع فیلتر برای تصفیه سازی آب استخر خود استفاده نمایید. برای خرید فیلتر پمپ تصفیه فیلتری کوچک بست وی که در میان پر فروش ترین لوازم مصرفی قرار گرفته، می بایست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

وزن
۱۰۰ گرم
جنس بدنه
کاغذی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...