شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک اینتکس مدل 58523

از {{model.count}}

intex 58523 whale kids float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس با طرح وال یکی از انواع لوازم تفریحی آبی در طرح حیوانات بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول مشابه مدل های دیگر خود برای استفاده در آب های آرام و کم عمق تولید شده و با توجه به ابعاد و تحمل وزن خود مناسب سنین بالای 3 سال هواهد بود. شناور بادی استخر اینتکس بهترین گزینه برای تفریحات استخری در تابستان خواهد بود.

شناور بادی کودک اینتکس با طرح وال یکی از انواع لوازم تفریحی آبی پر فروش عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در طرح های دیگر نیز تولید شده و موجب افزایش بازه انتخاب مشتریان بر اساس سلایق خود شده است. ابعاد باد شده شناور وال اینتکس برابر با (طول: 152 سانتی متر، عرض: 114 سانتی متر) بوده که با توجه به مقدار تحمل وزن 55 کیلوگرمی خود می تواند علاوه بر کودکان برای سنین نوجوانان نیز استفاده شود.

گفتنی است که دو دستگیره پلاستیکی نیز جهت حفظ تعادل روی بدنه اصلی تعبیه شده است. شناور بادی استخر کودک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی سبک با وزن 700 گرمی می باشد. این نوع جنس بدنه به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد بسیار کوچکتری قابل جمع شدن بوده تا به راحتی در سفر قابل حمل باشد. این متریال در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده بنابراین می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. برای خرید شناور بادی طرح وال کودک کافیست به روش حضوری و یا اینترنتی محصول خود را در فروشگاه نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
152 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
تحمل وزن
55 کیلوگرم
وزن
700 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...