سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان کمپینگ کچوا مدل TARP FRESH L

از {{model.count}}

QUECHUA Camping TARP FRESH L

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان کمپینگ کچوا مدل تارپ از دیگر مدل های تولید شده از سری سایه بان سفری با قابلیت تغییر حالت در زمان نصب بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول ساختار نصب ساده و توسط فریم مخصوص خود را داشته که می تواند فضای بزرگی را جهت ایجاد سایه و خشک نگه داشتن این فضا در برابر بارش باران ایجاد کند.

سایه بان کمپینگ کچوا مدل TARP FRESH L، نمونه ای دیگر از سری سایه بان تارپ تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفر های چند روزه آفرودی و طبیعت گردی باشد. این سایه بان نه تنها فضای امن در برابر نور و اشعه آفتاب جهت نشستن ایجاد کرده بلکه می تواند در برابر بارش های سطحی باران نیز مقاوم باشد در نتیجه محدودیتی از نظر شرایط جوی مورد استفاده وجود نخواهد داشت. ساختار بدنه به گونه ای بوده که هم می تواند به صورت مجزا و هم برای انواع خودرو های کوچک و همچنین جهت امن نگه داشتن چادر مسافرتی مورد نظر در برابر بارش و آفتاب استفاده شود.

جنس بدنه از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که در بسیاری از انواع سایه بان سفری استفاده شده است. این متریال از طول عمر بالایی برخوردار بوده و پس از سالها استفاده هیچ علائمی از پوسیدگی در آن مشاهده نخواهد داشت. بدنه اصلی توسط دو فریم استیل کاملا ضد زنگ و همچنین به همراه میخ و طناب مخصوص خود روی زمین نصب و مهار می شود تا مقاومت لازم را در برابر وزش باد نیز داشته باشد. این محصول ابعاد باز شده 285 در 285 سانتی متر و با ارتفاع داخلی 180 سانتی متر دارد. وزن آن معادل 2.3 کیلوگرم بوده از همین رو با کمترین حجم توسط ساک حمل خود حمل می شود. برای خرید سایه بان کمپینگ کچوا می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

ساختار کلی
عصایی
طول
285 سانتی متر
عرض
285 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس فریم
استیل ضد زنگ
سایر ویژگی ها
دارای خاصیت ضد آب
مقاوم در برابر وزش باد عادی
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
مناسب برای پوشش میز صندلی و انواع چادر مسافرتی
دارای ساک حمل ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...