سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان بادی مسافرتی 6 نفره کچوا مدل AIR SECONDS BASE

از {{model.count}}

QUECHUA AIR SECONDS BASE 6 Person inflatable shelter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان بادی مسافرتی 6 نفره کچوا از معدود سایه بان کمپینگ با طراحی مشابه با انواع چادر مسافرتی و طبیعت گردی بوده که نه تنها برای شرایط جوی مختلف قابل استفاده بوده بلکه دارای ویژگی هایی همچون قابلیت راه اندازی سریع و داشتن بدنه ضد آب می باشد از همین رو می توان این محصول را یک سایه بان سفری دوکاره نامید.

سایه بان بادی مسافرتی 6 نفره کچوا مدل AIR SECONDS BASE، یکی از حرفه ای ترین سایه بان اتوماتیک کمپینگ و مسافرتی تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول نه تنها به عنوان سایه بان در سواحل، کویر و ... قابل استفاده بوده بلکه می توانید به عنوان چادر مسافرتی یا کمپینگ در سفر های چند روزه استفاده نمایید. مهمترین ویژگی این کالا ساختار راه اندازی خودکار و بادشو آن بوده که توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود در نتیجه نیازی به فریم و میله جهت نصب نخواهد بود. یکی دیگر از نکات مهم در ساختار بدنه داشتن زیرانداز یا کفی با قابلیت جدا کردن از بدنه اصلی می باشد در نتیجه محلی برای خواب و دراز کشیدن ایجاد می کند. دو درب بزرگ و یک درب کوچک، یک پنجره توری و قابلیت تبدیل یکی از درب ها به سایه بان در قسمت بیرونی توسط دو فریم استیل از دیگر خصوصیت های ساختاری این محصول به حساب می آید.

جنس و متریال ساخت بدنه اصلی و کفی این سایه بان سفری بادشو کچوا از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که نه تنها در برابر بارش باران بلکه در برابر اشعه UV آفتاب نیز مقاوم خواهد بود در نتیجه محدودیت خاصی در استفاده از این چادر سایه بان کچوا در فصول مختلف وجود نخواهد داشت. ستون های بادی در این کالا از ترکیب متریال ترموپلاستیک و پلی استر تولید شده که ضخامت بالایی را به همراه دارد در نتیجه مقاومت بیشتری در برابر آسیب دیدن خواهد داشت. این سایه بان توسط میخ و طناب مخصوص همراه خود در زمان وزش باد قابلیت مهار روی زمین را خواهد داشت. آویز چراغ سقفی و داشتن ساک حمل ضد آب از دیگر ویژگی های این کالا محسوب می شود. جهت خرید سایه بان بادی مسافرتی کچوا کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ساختار کلی
بادی
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
225 سانتی متر
وزن
13 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان
جنس فریم
پلی استر و ترموپلاستیک
سایر ویژگی ها
دارای خاصیت ضد آب
مقاوم سازی در برابر باد
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
دارای آویز چراغ سقفی
ساختار نصب بادی (خودکار)
دارای دو درب بزرگ + یک درب کوچک
دارای یک پنجره بزرگ
قابلیت اتصال به خودرو آفرودی و سایر خودرو ها
امکان ایجاد سایه بان بیرونی توسط دو فریم استیل
دارای ساک حمل ضد آب
قابلیت جدا کردن کفی از بدنه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...