سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایبان آفرود کچوا مدل TARP MH FRESH XL

از {{model.count}}

QUECHUA Camping TARP MH FRESH XL

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایبان آفرود کچوا مدل TARP یکی از پر کاربرد ترین سایه بان مسافرتی و کمپینگ تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که نه تنها به صورت مجزا قابل استفاده بوده بلکه امکان اتصال به انواع چادر مسافرتی و کمپینگ و همچنین امکان اتصال و استفاده مشترک با خودرو شخصی شما را نیز خواهد داشت.

سایبان آفرود کچوا مدل TARP MH FRESH XL، یکی از با کیفیت ترین سایبان کمپینگ عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های چند روزه به طبیعت های باز بسیار کاربردی خواهد بود. در همین ابتدا ابعاد باز شده این سایبان کمپینگ آفرودی برابر با (طول: 427 سانتی متر، عرض: 370 سانتی متر، ارتفاع: 200 سانتی متر) بوده که می تواند فضای بزرگی از سایه را تشکیل دهد بنابراین امکان پوشش مجموعه ای از ست میز و صندلی مسافرتی، خودرو و انواع چادر کمپینگ و سفری را خواهد داشت. ساختار راه اندازی آن به صورت عصایی بوده و توسط میله یا فریم های مخصوص خود به سادگی در حالت های متفاوتی قابل نصب خواهد بود. از طرفی میخ و طناب های همراه این محصول باعث شده تا این سایبان کچوا را به خوبی روی زمین مهار کنید تا در برابر وزش باد نیز مقاوم باشد.

جنس و متریال پارچه سایبان مسافرتی تارپ کچوا از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد. متریالی که در بسیاری از این دسته لوازم کاربردی مسافرتی از جمله چادر نیز به کار برده شده زیرا هم در برابر اشعه UV آفتاب مقاوم بوده و هم مانع از نفوذ بارش باران به فضای داخلی خود خواهد شد. فریم هایی از جنس استیل کاملا ضد زنگ و سبک نیز پایه های اصلی نصب و شکل گیری این محصول خواهد بود. از ویژگی های دیگر آن می توان به داشتن آویز چراغ سقفی و همچنین ساک حمل ضد آب جهت حمل راحت در حجم کوچکتر اشاره کرد. برای خرید سایبان آفرودی کچوا می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس قرار داده تا پس از آن برای شما تا درب منزل ارسال شود.

ساختار کلی
عصایی
طول
427 سانتی متر
عرض
370 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
وزن
5.8 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس فریم
استیل ضد زنگ
سایر ویژگی ها
دارای خاصیت ضد آب
مقاوم در برابر وزش باد عادی
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
مناسب برای پوشش میز صندلی و انواع چادر مسافرتی
دارای ساک حمل ضد آب
دارای آویز چراغ سقفی
قابلیت تغییر حالت راه اندازی شده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...