لوازم یدکی استخر پیش ساخته

دماسنج استخر پیش ساخته بست وی مدل 58072

از {{model.count}}

Bestway 58072 above ground pools thermometer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

دماسنج استخر پیش ساخته بست وی از سری لوازم جانبی استخر آماده و قابل حمل محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول امکان شناور ماندن روی آب را داشته تا دمای دقیق آب را به صورت سانتی گراد و یا فارنهایت نمایش دهد.

دماسنج استخر پیش ساخته بست وی مدل 58072 دماسنج استخر پیش ساخته بست وی، یکی از انواع لوازم جانبی برای محاسبه دقیق دمای آب درون استخر مورد نظر بوده که هم برای انواع استخر پیش ساخته و آماده، هم برای استخر بادی و هم انواع استخر بتنی قابل استفاده خواهد بود. متریال ساخت آن از پلاستیک ABS و مقاوم در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب بوده و ساختار آن به گونه ای بوده که به سادگی روی آب شناور می ماند. دماسنج آب استخر بست وی قابلیت نمایش دما را در دو حالت سانتی گراد و فارنهایت داشته و بسیار سبک و دارای وزن 100 گرمی می باشد. برای خرید دماسنج آب استخر پیش ساخته بست وی می توانید به روش آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود. 

وزن
۱۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...