شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی بزرگسال اینتکس مدل 56267

از {{model.count}}

intex 56267 floating inflatable ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی بزرگسال اینتکس مدل 56267 از سری تجهیزات شنا و تفریحات آبی بسیار با کیفیت و با طراحی زیبا به شمار رفته که از تولیدات کمپانی intex می باشد. این محصول دارای قطر 114 سانتی متر است. مشخصات دقیق ان را در ادامه مشاهده فرمایید.

حلقه شنا بادی بزرگسال اینتکس مدل 56267 از سری لوازم شنا و تفریحات آبی شرکت اینتکس بوده که به تازگی معرفی شده است. این محصول از سری کالکشن 2023 این کمپانی به شمار می رود. حلقه بادی شنا اینتکس مناسب برای تفریحات آبی بزرگسالان طراحی شده است و می تواند اوقات فراغت خوشی را برای آن ها رقم بزند. از این محصول می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریا، دریاچه، رودخانه و ... برای تفریحات آبی، آفتاب گرفتن بر روی آب و استراحت استفاده نمود.

این حلقه شنا ارزان در سه رنگ آبی، قرمز و بنفش طراحی و تولید گردیده است. در دو طرف آن دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده است که به افراد کمک می کند تا بتوانند تعادل خود را بر روی آب به خوبی حفظ بنمایند. این محصول دارای قطر: 114 سانتی متر است. تحمل وزن آن نیز 100 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی آن بسیار سبک می باشد که امکان حمل و جابجایی آسان را به شما می دهد.

این تیوب شنا، همچون دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. این متریال دارای دوام بسیار بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید بوده و با مقاومت بالایی که دارد باعث می شود تا بتوان سال ها از آن بهره برد. تنها بایستی مراقب بود تا اجسام تیز برخوردی با بدنه آن نداشته باشند. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر و مشاوره درباره خرید محصولات بادی با همکاران ما در فروشگاه اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
114 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
۶۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...