شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس طرح ستاره مدل 59256

از {{model.count}}

intex 59256 star inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی اینتکس با طرح ستاره تولید شده در سه رنگبندی مختلف توسط شرکت اینتکس برای تفریحات آبی در استخر ها مناسب برای سنین کودکان و نوجوانان به همراه دو دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه در فروشگاه اینتکس

حلقه شنا بادی اینتکس با طرح ستاره یکی از شیک ترین مدل های تولید شده از شناور بادی حلقه ای بوده که برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان جهت تفریحات آبی توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این حلقه بادی جدید اینتکس در واقع مشابه مدل های دیگر از نظر طراحی و متریال بوده اما تفاوت های میان آنها در ابعاد و تحمل وزن خواهد بود به همین دلیل بالا بودن تنوع در تولید حلقه بادی بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. همانطور که اشاره کردیم طراحی بدنه به صورت گرد با یک حفره بزرگ در قسمت میانی بوده تا به راحتی روی این حلقه سوار شوید. البته برای تعادل بیشتر دو دستگیره پلاستیکی روی بدنه اصلی تعبیه شده است.

این محصول دارای قطر 91 سانتی متر بوده که در حالت جمع شده حجم و ابعاد بسیار کمتری را خواهد داشت. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با رویه شفاف و طرح دار بوده که متریالی سبک و با انعطاف بالا محسوب می شود. از این نوع متریال در بسیاری از انواع محصولات بادی بخصوص شناور بادی استفاده شده زیرا از مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب بهره مند است. گفتنی است که به دلیل داشتن قابلیت تعمیر جنس بدنه این محصول از حالت یک بار مصرف بودن خارج خواهد شد بنابراین در صورتی که هر نقطه ای از بدنه آسیبی ببیند توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود.

با توجه به ابعاد و نوع متریال تحمل وزن این محصول به 60 کیلوگرم رسیده که امکان استفاده برای سنین کودکان و نوجوانان را فراهم می سازد. جهت خرید حلقه بادی اینتکس طرح ستاره کافیست به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و به دو صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید تا در زمان کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
91 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
500 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
دارای دو دستگیره پلاستیکی
دارای سه رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...