جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 28426

از {{model.count}}

intex 28426 portable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 28426 از سری جکوزی بادی های ساخته شده مناسب برای استفاده چهار نفره می باشد، این جکوزی بادی به همراه، پمپ باد، پمپ تصفیه، حباب ساز و همچنین هیتر عرضه می شود برای خرید و قیمت جکوزی باید می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 28426 از سری جکوزی پیش ساخته های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی است که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده است و جکوزی بادی یکی از این محصولات پر فروش این برند می باشد، جکوزی بادی اینتکس به همراه یک سری وسایل عرضه می شود که یک مزیت به حساب می آید، البته در حالت کلی جکوزی بادی پیش ساخته دارای یک سری مزیت نسبت به جکوزی بتنی می باشد که در وهله اول همراه داشتن لوازم جانبی که خرید آن برای جکوزی بتنی مشمول هزینه سنگینی می شود، دوم مزیت جکوزی بادی پیش ساخته قابلیت جا به جایی آن می باشد که در صورت نیاز به تغییر مکان می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید و مزیت سوم آن نیز زمان نصب و جمع آوری آن می باشد که در کسری از ساعت می توانید آن را نصب و یا در صورت عدم نیاز آن را جمع آوری کنید.

جنس بدنه جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر دمای آب از خودش نشان میدهد و همچنین ماندگاری و طول عمر بالایی دارد، ابعاد کلی جکوزی بادی اینتکس مدل 28426 برابر است با 165 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 71 سانتی متر که ابعاد داخلی آن برابر است با 145 سانتی متر به قطر، مناسب برای استفاده 4 نفر می باشد، این جکوزی بادی 4 نفره اینتکس دارای ظرفیت آبی برابر با 795 لیتر دارد که ظرفیت آبی مناسب برای استفاده چهار نفره می باشد. شایان ذکر است که در این جکوزی بادی، پمپ باد سرخود، پمپ تصفیه آب، هیتر آب و همچنین حباب ساز تعبیه شده است. برای خرید جکوزی پیش ساخته اینتکس مدل 28426 میتوانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۱۶۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۷۹۵ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...