جکوزی بادی

جکوزی بادی خانگی اینتکس مدل 28427

از {{model.count}}

intex 28427 portable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی خانگی اینتکس مدل 6 نفره، یکی از پر فروش ترین جکوزی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت آب درمانی و تفریحات آبی روزمره سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول مدل 4 نفره نیز داشته و دارای امکاناتی همچون پمپ تصفیه، پمپ حباب ساز و ماساژور، پمپ باد و هیتر گرم کننده خواهد بود بنابراین با قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به احداث جکوزی بتنی می توانید جکوزی قابل حمل تهیه کنید.

جکوزی بادی خانگی اینتکس یکی از حرفه ای ترین جکوزی بادی قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین بالای 6 سال تولید شده است. همانطور که می دانید شرکت اینتکس جکوزی بادی پیش ساخته با کیفیت بسیار بالایی تولید کرده که کارکرد کاملا مشابه با مدل های بتنی دارد. این محصول نیز دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 216 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 1098 لیتر آب در خود جای دهد. فضای مفید داخلی شامل قطر 165 سانتی متری بوده به همین دلیل قابل استفاده برای 6 نفر به صورت نشسته خواهد بود. این جکوزی بادی 6 نفره دیواره هایی با ساختار دو جداره داشته که استحکام لازم را برای تکیه دادن فراهم می سازد.

برای این جکوزی بادی اینتکس یک پمپ آب حباب ساز در نظر گرفته شده که از قدرت 1.1 اسب بخار بهره برده و از طریق 140 حفره تعبیه شده داخل بدنه آب را با فشار مناسبی پمپاژ می کند از همین رو یک ماساژ آبی را برای بدن افراد فراهم می سازد. قابلیت تصفیه آب و پمپ باد برای راه اندازی این جکوزی اینتکس از دیگر امکانات این محصول به حساب می آید. ویژگی اصلی آن که هیتر یا گرم کننده آب بوده امکان تنظیم دما آب را بین 20 الی 40 درجه سانتیگراد فراهم می سازد. هر 4 امکانات کاربردی این جکوزی بادی پرتابل اینتکس در یک دستگاه تعبیه شده که به راحتی توسط دریچه و شلنگ های مخصوص خود به بدنه اصلی قابل اتصال خواهد بود.

جنس و متریال ساخت این جکوزی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که از لایه های فایبرتک در داخل بدنه استفاده شده است از همین رو بدنه ای با استحکام بالا ایجاد کرده تا در نتیجه در برابر فشار و دمای متفاوت آب، نور آفتاب و تکیه دادن به دیواره ها، مقاومت لازم را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به محافظ صفحه کنترل، زیرانداز و درپوش اشاره کرد. جکوزی خانگی اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 47 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوزی بادی خانگی اینتکس کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۲۱۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
وزن
۴۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
1098 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...