شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس مدل 58673

از {{model.count}}

intex 58673 aqua vest for kids

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس در واقع یک محصول دو کاره می باشد که قابل استفاده هم به عنوان جلیقه نجات و هم بازوبند شنا است که تولید شرکت intex بوده و بدنه آن تولید شده از وینیل ضد حساسیت می باشد. مشخصات بیشتر این محصول را می توانید در سایت مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

جلیقه شنا بادی کودک اینتکس مدل 58673، محصولی کاربردی از کمپانی بزرگ اینتکس می باشد که از سری محصولات بادی جدید این شرکت در سال 2021 بوده و مناسب استفاده کودکان است که آن ها می توانند به وسیله آن بدون هیچگونه نگرانی و ترسی به همراه خانواده خود به شنا و تفریحات آبی پرداخته و اوقات خوشی را سپری بنمایند. بدنه این جلیقه شنا کودک همانند تمامی محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. لایه بیرون آن که دارای رنگبندی بسیار جذاب و طرح زیبای کوسه است تولید شده از وینیل براق بوده و قسمت داخلی این جلیقه نجات کودک از پارچه ضد آب تولید گردیده است.

دلیل استفاده از پارچه در لایه داخلی و لبه های این محصول این است که اگر از پلاستیک و یا وینیل براق استفاده می شد، لبه های این محصول مخصوصا در قسمت بازوبند و گردن به صورت تیز در میامد و موجب آسیب دیدن و خراش افتادن بر روی پوست کودک میگردید. حال شرکت اینتکس با استفاده از پارچه ضد آب این مشکل را برطرف نموده و قابلیت ضد حساسیت بودن را هم به آن اضافه کرده است. این محصول را شرکت اینتکس برای کودکان 3 تا 6 سال طراحی و تولید نموده است و شما می توانید آن را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت مستر اینتکس در تماس باشید.

طول
66 سانتی متر
عرض
44 سانتی متر
وزن
200 گرم
جنس
PVC وینیل ضد حساسیت
رده سنی
3 تا 6 سال
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای بازوبند شنا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...