لوازم یدکی استخر پیش ساخته

جارو اسکیمر دستی استخر اینتکس مدل 28002

از {{model.count}}

intex 28002 pool skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جارو اسکیمر دستی استخر پیش ساخته اینتکس، یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی برای پاک سازی استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای فیلتر توری برای جذب زباله ها، دسته بلند با قابلیت تنظیم و امکان اتصال به پمپ تصفیه آب برای استفاده از قدرت مکش آن می باشد. از این جارو استخر می توان برای استخر هایی که زیر 5 متر طول داشته استفاده نمود.

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس مدل دستی یکی از مقرون به صرفه ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته در زمینه پاک سازی استخر از زباله های آبی معمولی و درشت بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول شامل یک دسته با قابلیت تنظیم، یک فیلتر توری برای جمع کردن زباله ها و یک مکنده زباله با امکان اتصال به پمپ تصفیه می باشد. فشار مکش آبی که توسط پمپ تصفیه استخر وجود داشته، توسط شلنگ مخصوص ست جارو اسکمیر، به قسمت مکنده آن وصل شده و تاثیر بسزایی در مکش زباله ها به فیلتر خود خواهد داشت.

طول دسته اصلی این جارو اسکیمر اینتکس قابلیت جدا شدن و کوچک شدن را داشته و برای کارکرد آن نیاز به اتصال به پمپ تصفیه با قدرت حداقل 3000 لیتر در ساعت را خواهد داشت. این محصول می تواند بهترین گزینه برای پاک کردن استخر هایی با طول 488 سانتی متر و کوچکتر باشد. جاروی استخر پیش ساخته دستی اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.6 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جارو اسکیمر دستی استخر پیش ساخته کافیست سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

وزن
1.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک و فلز
اقلام همراه
توری
سری مخصوص کف استخر
سرشلنگی
دفترچه راهنما
سایر ویژگی ها
قابلیت تمیز کردن کف استخر
توری مخصوص برای تمیز کردن سطح آب
قابلیت اتصال به پمپ تصفیه و شلنگ آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...