شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تور بسکتبال بادی بست وی مدل 52418

از {{model.count}}

bestway 52418 inflatable basketbal net

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تور بسکتبال بادی بست وی مدل 52418 یک وسیله بازی طراحی شده برای تمامی سنین می باشد که قابل استفاده درون استخر بوده و اصطلاحت به آن تور بسکتبال استخر یا تور بسکتبال روی آب نیز می گویند. جنس بدنه آن از وینیل و ابعاد آن نیز 61×61 سانتی متر می باشد. در ادامه اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده خواهید نمود.

تور بسکتبال بادی بست وی مدل 52418 یکی دیگر از سری اسباب بازی بادی های تولید شده توسط شرکت Bestway می باشد که اخیرا تولید و روانه بازار شده است. این محصول که از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، تا به امروز توانسته است تا به یکی از اسباب بازی بادی های پر فروش این شرکت تبدیل شده و رضایت اکثر خریداران جلب بنماید. این تور بسکتبال روی آب، یک وسیله تفریحی بسیار کاربردی می باشد که برای تفریح و بازی کودکان و نوجوانان طراحی شده که آنها می توانند به همراه دوستان و یا خانواده خود به بازی مشغول شوند.

به دلیل دارا بودن ساختار بادی، این محصول قابل استفاده درون استخر بوده و به راحتی بر روی آب شناور می باشد. می توان از آن درون استخر های پیش ساخته نیز استفاده نمود. این محصول نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز قابل استفاده می باشد. همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این تور بسکتبال استخر، دارای دو حلقه می باشد که یکی در بالا و دیگری در قسمت پایین می باشد که این دو به وسیله سه عدد ستون به یکدیگر متصل شده اند. جنس بدنه این محصول از وینیل تولید شده است و مقاومت بسیار خوبی را در مقابل تابش مستقیم خورشید دارا می باشد.

رنگ بدنه ان نیز ترکیبی از رنگ های سبز و آبی تیره است. یک عدد توپ بسکتبال بادی نیز بر روی این محصول قرار دارد. ابعاد تشکیل دهنده این تور بسکتبال استخر نیز عبارت اند از قطر: 61 سانتی متر و ارتفاع: 61 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 270 گرم می باشد. شما می توانید از طریق وبسایت فروشگاه مستر اینتکس، نسبت به سفارش این محصول اقدام کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۶۱ سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
وزن
۲۷۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای توپ بسکتبال بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...