تشک بادی

تشک بادی 2 نفره بالش دار بست وی مدل 67226

از {{model.count}}

bestway 67226 twin airmattress with pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره بست وی با عرض 152 سانتی متر از بزرگترین تشک بادی تولید شده با قابلیت خواب 3 نفر همراه با بالش بادی و پمپ باد پدالی سرخود مناسب برای استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی 2 نفره بست وی بالش دار یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که با نام تجاری پاویلو برای استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها بخصوص داخل چادر مسافرتی عرضه شده است. این تشک بادی در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده که تنها از نظر ابعاد با هم متفاوت می باشند از همین رو باعث شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش دهد. یکی از ویژگی های کاربردی در این تشک بادی عریض بودن بدنه آن می باشد.

ابعاد راه اندازی شده این تشک برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 2 و حتی 3 نفر به صورت درازکش خواهد بود از همین رو این تشک را با مدل های دو نفره دیگر متمایز ساخته است. با توجه به این ابعاد تحمل وزن این کالا به 300 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای آن می باشد. البته مقدار تحمل وزن بستگی به متریال و مقدار باد بدنه نیز داشته و هر چقدر باد این تشک را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز ها از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد.

و ویژگی بسیار مهم در تشک بادی 2 نفره بست وی از نظر طراحی در نظر گرفته که یکی از این ویژگی ها طراحی مواج در قسمت رویه می باشد. این نوع طراحی صورت گرفته باعث پوشش بهتر اعضای بدن جهت راحتی بیشتر شده و با عبور جریان هوا از خود مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. ویژگی دیگر نیز مربوط به لایه های تعبیه شده در ساختار داخلی بوده که وظیفه آنها تحمل فشار ناشی از وزن افراد و باد زیاد خواهد بود. از طرفی این لایه ها از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده جلوگیری کرده بنابراین سطح رویه طبی ایجاد می کند.

جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده برای این تشک بادی دو نفره پاویلو از پلاستیک PVC بوده که از دو نوع روکش وینیل و جیر برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است تا ساختار بدنه دو لایه ایجاد کند. این نوع متریال در برابر برخورد آب ، نور آفتاب و قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف مقاومت لازم را داشته و از طرفی ضد آب بودن آن باعث شده تا حتی به راحتی امکان استفاده روی آب را به عنوان شناور تفریحی داشته باشید. برای قسمت کف و دیواره ها از روکش وینیل و تنها برای قسمت رویه از روکش جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند.

دو خصوصیت مهم در متریال این تشک بادی دیده می شود که یکی از آنها انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بوده و دیگری قابلیت تعمیر می باشد. در صورتی که هر قسمتی از بدنه دچار آسیب شود توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. استفاده از بالش بادی و پمپ باد سرخود این تشک را با مدل های ساده تر متمایز ساخته از همین رو به یک تشک بادی کامل تبدیل شده است از همین رو نیازی به تهیه بالش و پمپ باد مجزا نخواهد بود. برای خرید تشک بادی دو نفره عریض بست وی کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
28 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پمپ باد پدالی سرخود
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...