تشک بادی

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67557

از {{model.count}}

bestway 67557 one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67557 از سری تشک بادی یک نفره ساخت برند بست وی، دارای پمپ باد داخلی، مناسب برای استفاده در مسافرت، منزل و ..... رویه تشک بادی یک نفره بست وی از جنس جیر ساخته شده است که برای خرید و قیمت تشک بادی یک نفره بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی را می توان به عنوان یکی از پر استفاده ترین و پر فروش ترین محصولات بادی عنوان کرد، تشک بادی یک محصول بسیار پر کاربرد می باشد، از این محصول می توانید در مسافرت، کمپینگ، خانه، محل کار از آن برای استراحت کردن و خوابیدن استفاده کنید. تشک بادی دارای یک سری مزیت نسبت به تشک خواب سنتی می باشد که عبارت اند از: حمل و نقل راحت و آسان، نصب بسیار ساده و آسان، پرتابل بودن، اشغال کردن فضای بسیار کم و... که بیشتر افراد را ترغیب به خرید آن میکند.

تشک بادی در ابعاد های مختلفی تولید شده است که این تشک بادی دارای ابعادی برابر با 188 سانتی متر به طول، 99 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. این تشک بادی یک نفره بست وی دارای رویه از جنس جیر می باشد که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و به دلیل استفاده از رویه مواج از جنس جیر این تشک بادی کاملا ضد تعریق می باشد. دیوار تشک بست وی یک نفره از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بالایی دارد. تشک بادی بست وی کاملا ضد حساسیت و ضد بو است.

شایان ذکر است که برای نصب و راه اندازی راحت این محصول یک عدد پمپ باد برقی داخلی تعبیه شده است که به وسیله ی آن می توانید محصول مورد نظر خود را پر از باد کنید و یا باد آن را خالی کنید و از آن استفاده کنید. لازم بذکر است که در داخل این محصول از الیاف مصنوعی استفاده شده است که خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. برای خرید تشک بادی یک نفره بست وی مدل 67557 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۷ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۳.۵ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...