تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب تیگوان

از {{model.count}}

Volkswagen Tiguan car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب نمونه ای از پر فروش ترین محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب محسوب شده که نه تنها قابل استفاده در خودرو تیگوان فولکس واگن بلکه قابل استفاده در انواع خودرو های مشابه نیز خواهد بود. این محصول دارای طراحی سه تکه بوده و بهترین گزینه برای سفر های طولانی مدت با خودروی شخصی جهت استراحت و خواب در داخل ماشین خواهد بود.

تشک بادی صندلی عقب تیگوان، یکی از جدید ترین تشک ماشین بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در انواع خودرو های شرکت فولکس واگن کاربرد دارد. این محصول از طراحی و ساختار متفاوتی نسبت به مدل های پیشین برخوردار بوده که یکی از این تفاوت ها، طراحی بدنه سه تکه می باشد. در واقع پایه بادشو که وظیفه آن پر کردن فضای خالی قرار گیری پا در صندلی عقب بوده از ساختار دو تکه بهره برده و هر کدام توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شوند. در نهایت تشک رویه نیز به وسیله دریچه هوای دابل لاک بزرگ باد شده و به دلیل طراحی مواج در سطح رویه خود باعث پوشش بهتر اعضای بدن در تماس باد خود جهت راحتی بیشتر می شود.

ویژگی دیگر در طراحی جدید ظاهری بدنه تشک خودرو تیگوان داشتن تکیه گاه بادی متصل به بدنه اصلی با دریچه هوای جداگانه می باشد از همین رو فضایی برای تکیه دادن جهت تماشای تلویزیون و مطالعه فراهم ساخته است. جنس و متریال تشک صندلی عقب خودرو تیگوان از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که تنها از روکش پارچه ای جیر برای سطح رویه استفاده شده تا در نهایت فضایی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این نوع متریال به دلیل داشتن وزن سبک و انعطاف بالا در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن بوده تا در نهایت توسط ساک حمل خود با کمترین اشغال فضا حمل شود.

متریال ذکر شده قابلیت تمیز شدن راحت و سریع را داشته و از طرفی به دلیل قابل تعمیر بودن خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این محصول بادی راحت خواهد بود. همراه این کالا یک پمپ باد فندکی دو کاره با قابلیت مکش باد، دو عدد بالش بادی مجزا و یک چسب تعمیرات قرار داده شده که از کاربردی ترین لوازم جانبی برای یک تشک ماشین بادشو محسوب می شود. برای خرید تشک بادی صندلی عقب تیگوان می توانید به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
ساختار تکیه گاه دار بادشو
طراحی پایه دو تکه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...