تشک بادی

تشک بادی دو نفره دو قلو اینتکس مدل 67744

از {{model.count}}

intex 67744 twin 2 person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره دو قلو اینتکس از پر کاربرد ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت ها می باشد. از ویژگی های مهم در این محصول امکان جدا کردن دو تشک دو نفره از هم و استفاده جداگانه برای 4 نفر خواهد بود. تشک بادی مسافرتی دو نفره با رویه ضد تعریق توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی دو نفره دو قلو اینتکس یکی از پر فروش ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در سال های اخیر تا کنون بوده که از کاربرد های زیادی برخوردار است. تشک بادی دو تکه اینتکس در واقع مدل یک نفره نیز داشته که کاملا از نظر متریال و طراحی مشابه هم می باشند. ساختار بدنه به گونه ای بوده که شامل دو تشک بادی دو نفره بوده که به راحتی قابلیت جدا شدن و متصل شدن توسط قفل های پلاستیکی را خواهند داشت. هنگام استفاده از هر دو تشک ، این محصول شکل تخت بادی دو نفره به خود گرفته از همین رو ارتفاع بیشتری را از زمین ایجاد خواهد کرد. ساختار و طراحی قسمت رویه نیز به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در زمان خواب با پوشش اعضای بدن و عبور جریان هوا قابلیت ضد تعریق بودن را فراهم سازد. با توجه به نوع ساختار بدنه ، از این تشک بادی دو نفره ضد تعریق می تواند در مسافرت ها ، داخل چادر مسافرتی ، محل کار و ویلا استفاده نمود.

تشک بادی دو نفره مسافرتی اینتکس دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که ارتفاع هر تشک بادی مجزا به 23 سانتی متر می رسد. با توجه به این ابعاد امکان دراز کشیدن و خوابیدن دو نفر حتی به همراه یک کودک را به راحتی فراهم خواهد ساخت. بدنه اصلی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده و از روکش جیر برای سطح رویه استفاده شده است تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این نوع متریال ضخامت خوبی داشته و در برابر آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود از همین رو با توجه به استحکام خوب خود تحمل وزن 273 کیلوگرمی را به همراه خواهد داشت. جهت خرید تشک بادی دو نفره دو تکه اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در فروشگاه نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
9 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
قابلیت جدا کردن دو تشک از هم
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...