تشک بادی

تشک بادی اینتکس دو نفره مدل 66969

از {{model.count}}

intex air mattress 66969

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی اینتکس دو نفره مدل 66969 یک محصول با کیفیت از برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی (وینیل) تشکیل شده است و از مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا برخوردار می باشد. از ویژگی های مثبت این تشک بادی می توان به همراه داشتن پمپ باد برقی دوکاره اشاره نمود که این محصول را از سایر محصولات شرکت اینتکس متمایز می کند. وزن کم و بسته بندی کوچک محصول نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی محصول را جابجا نموده و در مسافرت از آن استفاده نمایید.

تشک بادی 2 نفره اینتکس به همراه پمپ باد برقی را می توان از محصولات ویژه شرکت اینتکس دانست که در کمتر محصولی مشاهده می شود. پمپ باد برقی دوکاره تعبیه شده برای محصول به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از این محصول در هر مکانی که دسترسی به پریز برق داشته باشید استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را باد نمایید. البته در این بین باید به قدرت تخلیه بالای پمپ باد نیز اشاره نمود که به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن باد تشک بادی را خالی نموده و آن را وکیوم نمایید و به راحتی جابجایی نمایید.

البته وزن کم تشک نیز موجب جابجایی ساده محصول شده است که این محصول را تبدیل به یک تشک بادی دو نفره مسافرتی تبدیل نموده است. بدنه این تشک بادی ۲ نفره از پی وی سی مخملی تهیه شده است که کاملا ضدتعریق بوده و می توانید ساعات طولانی از این محصول استفاده نمایید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد. بخش کف این تشک اینتکس نیز از پی وی سی چرمی تهیه شده است تا در برابر رطوبت و برخورد آب مقاوم باشد. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را نیز می توانید از مشاورین فروش مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس دریافت نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه چرمی
وزن
۴ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف بدنه مقاوم در برابر آب
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد برقی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...