مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ خز دار اینتکس مدل MB124

از {{model.count}}

MB124 intex furry bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ خز دار اینتکس یکی از راحت ترین و نرم ترین مبل شنی و بین بگ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در رنگبندی و طرح های مختلفی تولید شده است. این بین بگ بزرگسال معمولا در منزل مورد استفاده قرار داده شده و مانند دیگر مدل های مشابه خود دارای قابلیت تعویض پارچه بیرونی و مواد یونولیتی داخلی می باشد. پارچه بیرونی این بین بگ مخمل قابلیت شستشو داشته و مواد داخلی آن نیز توسط یک آستری مجزا نگهداری می شود.

بین بگ خز دار یکی از راحت ترین و پر فروش ترین مبل بین بگ و مبل شنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در مدل ها و رنگبندی های مختلفی تولید می شود. این بین بگ گرد خز دار در واقع بهترین گزینه برای استراحت های روزمره در منزل، محل کار و فضای باز منازل شخصی بوده و با توجه به راحتی بالای خود می تواند برای دراز کشیدن و استراحت های طولانی مدت نیز استفاده شود. همانطور که اشاره کردیم پارچه استفاده شده برای قسمت بیرونی از نوع مخمل خز دار بوده که بسیار نرم می باشد به همین دلیل هنگام استفاده احساس بسیار خوبی را به مصرف کنندگان را منتقل خواهد کرد. این پارچه طرح و رنگ های متنوعی داشته و به راحتی از بدنه اصلی قابل جدا شدن و شستشو به صورت دستی و یا توسط ماشین لباس شویی خواهد بود.

بین بگ یک نفره خز دار توسط یونولیت های خرد شده با تراکم بالا تولید می شود. این مواج به صورت فشرده در داخل بدنه قرار داده شده و توسط پارچه آستری مجزا نگهداری می شود تا ثبات بالایی را داشته باشد. این مواد توسط دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف به راحتی قابل تعویض و شارژ خواهد بود. بین بگ خانگی اینتکس دارای ابعاد اولیه (قطر: 86 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده اما به دلیل حالت پذیری و انعطاف پذیری بالای خود ابعاد اولیه نیز قابل تغییر خواهد بود. جهت خرید بین بگ خز دار اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
86 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل خز دار
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...